NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, March 07, 2012

My LoVeLy aLiSyA

~ ica budak comei..

Kalau nak bandingkan dgn kanak2 seusia dia, ica ni kategori rendah sket.. agaknya dia ni ikut baka aku kot.. katek2.. kekekke..

Takpe, org kata saiz kecik2 mcm aku ni awet muda.. ecewahhhhh... hahahha.. Budak ni masih lg ada tebiat malas nak mandi pg.. hari2 kena paksa mandi.. siap nanges2 lg.. tp aku tau beliau ikut peel sape.. kihkihkih..

Gmbr kat atas ni dia baru solat maghrib sama2 dgn aku.. lps aku doa dia pun nak doa gak.. tp yg aku dgr masa ni dia baca doa mkn.. ekekke.. ingat makan je kejenye ye ica yeee..

Kat bawah ni antara video2 yg sempat aku rakam.. maklumlah, kami berdua kan byk abiskan masa bersama2..


Yang ni dia nak babap abah dia..



Yang ni pulak dia nak tlg basuhkan.. ekekekke



10 comments:

Ila said...

cute jer ica ni...mata sepet cam anak cina...hehehe

mrs.ecam said...

alaa xleh open la vid tu...tp tingat kat ank sye time lps solat pong bce doa mkn gak...hikhik...klako kn...sweet jek ica ni...sejuk jek tngk die kcik2 dh ghajin solat...heee

Mamaleesya said...

omeyyyy hehehe

:: Riri-Fatieha ::~ said...

comelnye icaaa....

ADEEYA said...

Alahaiii comelnyaaaa geram dgr suara dia hihihi :D

Farah Zamri said...

comelnya lahai si ica ni.
geram pulak!

ShAcQeLa said...

such a lovely gal..suke tgk aksi dia setiap kali bergambar..skrg ber+ comel ..chubby..

OneSimpleMother said...

ala tomey.. tomey.. :)

DeQWa said...

Ica doa bagi cepat dapat adik...hehe
pandai la ica nih,cakap walaupun pelat tp comel...

Mummy GreenyHouse said...

bertambah suci muka budak kecit yg sememangnya suci ni.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...