NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, March 15, 2012

MaiN DaLaM RuMaH Je LaH

Sekarang kat luar tgh hujan.. cuaca syahduuuu je.. best gak ni kalo tido.. hehehe..

Tp tak tido pun sbb bebudak ni bkn bg aku berehat.. kang ada je sibuk korek2 bijik mata aku tak kasi tido.. sape lg kalo bkn ica.. hehehe..

So ni lah keje anak2 aku sekarang.. main.. sepah.. main.. sepah.. main lagi.. buat sepah lagi.. haihhh... sabarrr sabarrrrr..




Seketul je ica dok kat bakul belakang tu.. kikiki..


13 comments:

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

ICA,
bila nak bagi acik rasa cake cake mak tu erk;-)

@lfidah @dim said...

biasalah tue ana...rumah ana ada gak bunga-bungaan..umah sy jgn kata bunga pasu pun non ado..ammar baru pecahkan pasu ari tue..so simpan ajelah perhiasan yang ada...

Lya Colours said...

pic kedua tu, ica comel gila!!!

zihan said...

comelnye mereka ni..budak2 ni itulah kerja nyer..main spah main sepah..tak larat nak ngemas..jawabnye husband nak balik kang baru kemas hihi

ieena said...

Hujan2 neh sgt best tido....zzzzzzzzz.....

Liza Hashim said...

alolo..comel jer si ica tu.. nampak montel dia dok kt blakang beskal tu..geram la..

Bisikan Rahsia said...

makin berisi ica ye kak ana..da la seketul dok dlm bakul tu..hik.

Adnazthie said...

Assalam Ana..baru jumpa blog awak semalam, best gak membacanya..comel anak-2nya cam ibunya..

bbreena81 said...

alahai comelnya...

aLyNnZ said...

alamak aiii bolat nyer icha gerammm..

cinta03 said...

cccoooommmeeellll ica...terserlah ketembaman pipi dia....

qemaishak said...

comel je ica duk seketul camtu hihi

Mummy GreenyHouse said...

comelnyer si kecik tu duduk situ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...