NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, September 04, 2012

TiDo SaMbiL BuaT oNaR

Ni nak citer pasal budak bernama apis.. budak ni semalam tak gi sekolah pun sbb demam..

So bapaknya la yg di tugaskan utk menjaga ini budak kat rumah sewaktu ketiadaan aku.. aku kan kena gi sekolah hantar ain..

Niat di hati nak tinggal si ica sekali.. sekalinya bapaknya lak tak sanggup.. hahahha.. tau2 jelah ica tu.. sikit2 nak makkkk aje kejenye.. wahahahaha..


Ni gmbr yg aku snap kol 10 malam td.. budak ni tertido lepas maghrib..


Lena sgt budak ni tido..

Terus aku cadang nak angkat je dia dan letak kat katil dia.. biar selesa sikit dia tido.. elokk je tangan aku pegang betis dia tetiba terasa ada benda berketul..

Aikk.. dia simpan apa lak dlm seluar dia nih... raba2 jap benda yg berketul tu.. pastu aku terus cium jap tgn aku.. perghhhhh... taikkkkk...


Boleh pulak dia terberak sambil tido ehh..

Agaknya mimpi kat jamban kot.. huhuhu.. tak pasal2 menambah keje aku nak mencuci sofa pastu.. ish ish ish.. pastu dia leh bantai lena lagi lak tu..



Memang asalnya tak sampai hati nak kejutkan, tapi memandangkan bau busuk dah semerbak kat ruang tamu, terus aku angkat je dia masuk dlm bilik air dan dirikan..

Terpinga2 budak ni sambil gosok2 mata sbb tetiba je kena berdiri dlm bilik air.. hahahha.. bukak pakaian dia dan terus mandikan...

Lepas mandi ini budak terus cergas.. ekekkeke.. kang pukul berapalah dia nak tido balik tu sbb dah tido lama sgt..

Ni dah kol 12.20 tgh malam pun dia masih cergas gelak ketawa dgn kakak dia kat bilik tido tu.. kekeke..


5 comments:

Ijah EmoTemo said...

hahaha...ya hampun apish!!

Melati Puteh said...

erk?? tengah sarapan ni baca blog akak...

cik neto said...

hahaha..kelakar apis.. waaaa.. berak sambil tido.. xpenah dengar story ceni..

Bonda Ryan said...

bg kenangan kat mak yer hapis?? :P

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ya allah sampai mcm tue sekali.. haiiii... lain kali kena tdo kat toilet hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...