NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, September 13, 2012

BeRaYa Ke RuMaH KaWaN

Malam tadi lepas isyak aku ajak hubby pegi umah kawan aku kat seksyen 13 shah alam.. tujuan ialah beraya.. dah di jemput datang kita datanglah kan.. hehhehe.. lagi pun tak jauh dari umah..

Makanya lepas solat isyak je terus kami zasss ke umah kawan.. dan kami adalah tetamu terakhir yg lambat sampai.. kikiki.. org lain dah start makan2 dah rupanya.. hahahha..

Anak2 lak aku dah kasi makan awal2 kat umah.. so senang sikit maknye nak buruk lantak kat umah org.. kahkahkah..

Sepanjang perjalanan nak ke umah kawan aku ni, aku memang tak bgtau langsung kat anak2 aku nak ke mana dan rumah sape..

Sebabnya kalo diorang dah tau awal2 nak pegi umah siapa, kang aku gak yg pening asyik nak menjawab soklan ulangan yg sama kang.. pengsan..


Sampai je umah kawan aku ni, anak2 aku dah bersukaria lebih2 lagi bila dapat jumpa kawan2.. lagipun dia dah biasa dtg umah ni..


Apis berjubah putih malam tadi.. dia ni geng lelaki ada, tapi geng pompuan gak yg di joinnya.. ekekekeke..


Memasing sibuk dgn ipad dan iphone..


My debab duduk seketul di situ.. hehehe..


Ni lah kami2 yg dtg beraya malam tadi.. yg berdiri kat belakang aku sebelah kiri tulah tuan rumah.. diorang semua vogue2 tau..

Tengoklah aku, org lain dah lama stop makan, yg aku lak masih sibuk ngadap makanan dan ratah lauk pauk.. wakakakka.. Makan dah macam utk 2 org.. bela saka ke hape.. ekekkeke..


Bergambar2 gak, makan tetap makan.. miahahha...


Ni kat umah org lain lak.. umah sedara mara kawan aku tadi..


Umah kawan aku tadi makan nasi dgn lauk pauk seafood.. umah sedara kawan aku ni lak hidangkan dessert2.. perghhhh dessert2 dia semua kelassss... kagum jap aku..

Tapi sayang giler kot sbb aku dah makan abis2an kat umah kawan aku tadi, mana aku tau nak kena beraya umah org lain lak.. kalau lah aku tau memang aku sediakan ruang kosong dlm perut utk melantak dessert2 tu pulak.. sedihhh..

Dessert yg di hidangkan dah la sedap2 dan menarik belaka.. tapi memandangkan perut dah sendat dan padat, nak sumbat seketul kopok lekor pun dah tak mampu.. hukhukhuk..


Cer korang tengok.. menarik giler kannnn..


Ada roti jala, kepok lekor, puding raja, sherperd pie, kek2.. uwaaaaa nanges bila teringat dessert yg tak sempat aku nak rasa..


Ni langsung aku tak dapat rasa.. nanges lagi... mesti sedap giler ni.. uwaaaa...


Nak buat macam mana kan, takde rezeki sudah.. sob sob sob..

Sebelum berpisah malam tadi, sempat gak la kitorang abadikan gmbr bersama2.. kami ni semua geng2 yg pada mulanya berkenalan di alam maya.. pastu berterusan ke alam nyata.. pastu terus rapat sampai sekarang..


Mereka2 ni bkn calang2 orgnya.. =)


Di sebabkan aku paling ketot dan kecik, so tempat aku adalah di tengah2.. miahahha...


Comel tak kami.. ngeeee.. ^_^

Mekasih ye sebab ajak beraya dan jamu makanan yg best2.. kenyang sampai ke pagi.. Alhamdulillah...



15 comments:

gieshazy said...

hai,,,done follow u,,,hope dapat follow saya balik,,,,:)http://gieshazy.blogspot.com

Gieyana said...

cantik giler umah kwn awak..besar sgttt...n dessert sume tue awesome..:-)

ameris said...

bestnya mkn..teringin nk jmpa ana di alam real plak

Che Rosliza Che mat said...

Wah!! seronoknya korang beraya ya...happy CR tengok gambar...makanan pun sedap2...

IdaShazana said...

Ala...sendiri kn pandai buat dessert. Cantik2 plak tu, hebat dgn stoberi

MizzTina said...

dessert tu nmpk gojes.. rugi akak xmkn abis²an.. hehe

Mira Adzlia said...

umhnye cntik..mknn sdap2 belaka..mmg best la..huhu

Mira Adzlia said...

umhnye cntik..mknn sdap2 belaka..mmg best la..huhu

lovely said...

kek coklat tu menggoda sungguh.

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ada tgok gbr nie dalam fb ana

puan.mila said...

syoknya kwn alam maya terus jd kwn y nyata kn..xbrpeluang lg nk jumpa kwn alam maya cmni..kat kl sana rmai la kot..saya y pantai timur ni mna la ada sgt..heheh

Haryati Faizal said...

amboi, sedap2nya diaorang tu masak...

Melati Puteh said...

follow saya jugak kak http://flowermelati.blogspot.com

besnye jadi akak pandai masak :)

Melati Puteh said...

follow saya jugak kak http://flowermelati.blogspot.com

besnye jadi akak pandai masak :)

Cinta Misteri said...

Seronok jump akawan2 kan. kanak2 pown sama seronok, 1-2 mnt jer duk diam, lepas tu diorg yg takmo balik.

*Ccantik kedua2 rumah tue...bilalah CiM nak ada rumah busat mcm ttue :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...