NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, September 27, 2012

JaWaPaN CoNteSt

AINUL MARDHIAH BINTI MOHD RIZAN

عين المرضية بنت محمد ريزن 


MUHAMMAD DANIAL HAFIZ BIN MOHD RIZAN

 محمد دانيال حافظ بن محمد ريزن 


NUR ALISYA ZULAIKHA BINTI MOHD RIZAN

نور عليشى زوليحا بنت محمد ريزن


**  nampaknya takde yg teka dgn tepat.. Tapi takpe sekurang2nya kita belajar mengeja jawi semula kan.. Hadiah akan di bawa pada contest akan datang.. Boleh kan..??






17 comments:

Norliza Nordin said...

hahahha puas cube.. hadiah tak bergande ke.. ekekeke :p

Ana Suzana said...

Tggu next contest ye.. Hehehe.. Mekasih mencuba

qemaishak said...

buat contest lagi kak, yang senang2 sikit ekeke

qemaishak said...

baca jawi lancar tapi bab mengeja merangkak sikit huhu

Ana Suzana said...

Nanti akak wat contest lg ye.. Hehe

intan farid said...

ssh gak kan mak2 org nak eja jawi...ni lau bg kat ank2 jawab, msti kacang je kan...hee..

intan farid said...

lau ank2 baca msti gelakkan kite kan...

Fara Dilot said...

ooo ni ejaan jawi arab.. kalo jawi malaysia lain..

Ana Suzana said...

Kita kan dah lama tinggalkan kelas.. Kena belajar dgn ajis dgn sudin ni.. Alif tendang wau sarkis.. Kikiki

intan farid said...

btl tu akk...minda dh berkarat dh ni..

Nazayiena said...

Kena belajar lg nie...

Haryati Faizal said...

alamak!terlepas pulak contest... tak sempat nak BW arini, ni br sempat...huhu

Ahmad Zarif said...

adoyai.. rugi2.. wat la contest lain ek? tak sabo da ni. hehe

JaSSNaNi said...

hadoiiii... kena masuk kelas farduain ni.. 3 kali cuba tak kena2.. hahaha

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

nama susah nak ngeja laaaa

Nida Mohd said...

tak sempat nak join tadi..huhu

FARZAANA NAZILAH said...

herm....nmpak gayanye lenkali la cube...dh lewat..hi hi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...