NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, July 17, 2012

ReZeKi LaGi

Alhamdulillah.. percubaan sekadar suka2 dgn menghantar satu je borang membuahkan hasil.. walaupun tak dapat hadiah utama aku tetap rasa hepi.. berangan nak hadiah utama tp hantar borang selai je.. apa kess.. kekeke..

Tahniah pada yg menang dpt pegi ke manchester..

Ni mesti mkn megi tetiap hari agaknya ni, tu psl leh menang.. kikiki.. ayat berbaur jeles benarnya ni.. hahaha..

Tapi kalo aku menang hadiah utama pun kesian lak kat anak2 dgn laki aku, kang kena tinggal lak.. ecehhhh.. ni lagi satu ayat utk menyedapkan hati sendiri.. padahal sedih la tu sbb tak menang.. kahkahkah..

Takpeee.. kumpul duit sendiri ( padahal laki yg gigih carik rezeki.. hehehe) pastu pegi le jenjalan.. tapi takmo pi stadium.. apa barangg pi stadium, aku bkn minat bola punnnn... hehehe..

Macam2 le ayat yg aku cakap kannn.. cer menang hadiah utama, mesti cakap tak sabar2 nak pi stadium walaupun tak minat.. muahahahha...


** carik le mana nama aku.. =p

Apapun syukurrr Alhamdulillah sbb dapat gak tersenarai dlm saguhati.. nak hadiah rm3k tak dapat lak..

Sampai hati diorang tak pilih aku utk menang hadiah duit RM3k.. padahal aku setia mkn megi di hari jadi aku... sob sob sob..

Tapi takpe, sib baik aku dapat rm500.. banyak gak tu kannn.. sape nak bg banyak tu melainkan encik suami je yg bg selalu.. kihkihkih..

Tahniah utk diri sendiri.. hehehe... pasni semangat nak masuk peraduan lain lagi.. ni saje suka2 tau.. hobi yg boleh mendatangkan hasil..

Pesanan terakhir, buat encik suami.. di harap anda tidak akan memotong elaun saya akan datang dgn alasan kemenangan saguhati yg saya dapat ni..

Kalau potong jugak saya akan majuk, pastu kita mkn je megi tetiap hari pasni.. kahkahkah... gurau ajee..


24 comments:

Mira Adzlia said...

wah..untung lar dpt 500..hihi..tahinah :)

Ana Suzana said...

Mira..
mekaseyyyy.. jom saya belanja gula2 kopiko seketul.. kikiki

Iza Rohaiza said...

oittt zana...tangan ko ni memang ada ongggg laaaa....hihihi

:: Riri-Fatieha ::~ said...

wah..duit raya in advance namanye tu...

GreenJade said...

tahniah tahniah..! byk gak tu sis..

awalnye dpt duit raye..hehehehe

Aisyuhada said...

isk memang bertuah betul la Ana ni. hantar satu je pun boleh sangkut. tahniah! :)

Liza Hashim said...

Tangan manyak ongg oo.. Apapun tahniah ana :)

Liza Hashim said...

Tangan manyak ongg oo.. Apapun tahniah ana :)

Kesuma Angsana said...

tahnaih 500 banyak tuh, leh guna utk budget raya kan!

Ummi AmnaAmzar said...

Tahniah Ana.. seronok tgk kawan2 yg join contest menang je.. iza ni ha xmenang2 wpun rajin gak join contest.hhuhuu xde rezki lg kannn

Mayudi + Asniza = Alya + Alesya said...

kak Ana,,, pakai petua apa ni? asyik menag jer,, jelous ai tau,, sebelum hantar tu tiup sepluh kali yek? :p

intank said...

ana, akk pun berjinak2 masuk contest yg online dan offline..sejak tgk ana menang,semangat plak...rezeki ana betul la...tu br satu borang, kalau selori, wah2 lagui hebat kan?bg petua skir?serius ni...

Suliana said...

Nm masuk contest jg la :-) tahniah kak!!

yana halim said...

tahniah ana! (bila la akak pulak nak menang nie...huhu)

BiNtaNg HaTi said...

wahhh!! awal2 da dpt duit raya...hehehe...tahniah ana...:)

Nina Johari said...

ana.... awk ni memang ada TUAH sentiasalah! bestnye....!! tlg bagi sy sikit tuah awk tu boleh? hehehe...
apepun tahniah ye.... :)

Nina Johari
http://websitenina.blogspot.com/

Haryati Hamzah said...

tahniah ana, menang lagi...mang tuah sentiasa dikaki lah...hahaha

Terbang Bersamaku said...

untunya..kiranya nie rezeki nak puasa..ehehe..=)
tahniah ye..smoga lebih bertamabh rezekinya..=)

Ummi said...

WAAAHHH..menang lagi!!!rezeki surirumah..huuu

cikgu su said...

Assalamualaikum Ana...
Selalu bertuah Ana ni....mesti orangnya ikhlas..
Kak su follow blog Ana...

http://suelovelyhand.blogspot.com/

Ila Razali said...

ana,,,,

kau kan satu2nya kawan akak yang rajin ikut contest. hihi....

plak tu menang plak tuh...

tumpang happy dengan rezeki.

jom belanja akak!! :))

Alin Marlini said...

congrats Ana ..leh belanjer aiskrim

Ana Suzana said...

Mekasih ye semua.. meh ana belanja ubat gigi colgate sorang sekotak.. kikiki

cikgu su said...

Assalamualaikum Ana...
Selalu bertuah Ana ni....mesti orangnya ikhlas..
Kak su follow blog Ana...

http://suelovelyhand.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...