NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, July 19, 2012

MeMBoSaN Di PeTaNg HaRi


Sian aku kan.. pestaim dpt pegang duit singgit baru.. kahkahkah..

Tu pun dpt masa beli ice blended kat coffee bean mlm td.. bkn dapat sbb beli ice blended, dpt sbb dah itu duit baki yg aku kena dpt.. ekekeke..


Dah.. tu je yg aku nak citer.. aku tengah bosan ni kat dlm wad ni.. dok melepak dlm bilik tunggu ica yg tgh buat taik mata di petang hari.. husband lak tgh buat fisio

Tunggu dia bgn tido baru ajak pi main kat playground..


6 comments:

Kesuma Angsana said...

jaga diri yek!

Gieyana said...

x dpt duit br ag..syiling dpt ah..lg kesian..adess..ekekeke..:-)

Allene said...

antara yang awal ni.... lin pun tak dapat lg.

NASI BARYANI SEDAAAAAP... said...

hi.. akak ni silent reader.. kalau dok depan laptop ni.. mesti baca blog ana... saja sukee...kalau bosan cuba tengok blog akak ade ape.. bukan apa saja cuci mata

http://nasibaryaninona.blogspot.com..

akak doakan suami dan keluarga ana c hat semuanya

Asmara said...

Cantik pulak. Lmbt lagi la nk pegang duit baru. Harap2 balIk msia nnti duit lama masih laku.

shera haifa said...

untung laa dh boleh pegang duit baru, kita xleh pegang lg.:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...