NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, July 13, 2012

HaRi PeRtaMa DgN EpHyRa

Hari ni hari pertama aku telan ephyra.. dah byk kali remind kat kepala hotak sendiri utk ingatkan minum ephyra sblm mkn.. tapi aku sempat telan seketul sosej baru la nak sebut alamakkkkk.. lupeeeee... hahahha..

Tapi pedulik hape aku kan.. aku terus pi ambik secawan air sejuk, tuang sepeket ephyra dan bancuh guna sudu.. yelahkan, takkan bancuh pakai kaki lak..


Dan ini hasilnya selepas di bancuh..

Baca Bismillah dan selawat 3 kali (takde dlm syarat pun suruh selawat tp adalah lebih elok kannn.. hehe) pastu terus teguk abiskan tanpa meninggalkan sedikit pun sisa2 serdak2 ephyra..

Hahahahaaaaa... mahal kottt, tak elok membazir.. kihkihkih... perasaan aku masa meminum beliau adalah sgt best.. sedap rupanya.. ada yg ckp mcm tutti frutti kannn, masalahnya aku baru sekali telan tutti frutti jdnya dah ingat2 lupa rasa dia..

Apapun bg aku rasa ephyra ni sedap.. bau dia pun sedap.. nyaman je nak di teguk dan di telan.. kalo yg sblm2 ni aku sampai terpaksa tutup hidung kasi takmo tercium bau.. hehehe..

Pastu barulah boleh isi perut dgn makanan bekfes yg aku sediakan.. sediakan utk encik suami benonye tapi aku tumpang jamah sekali.. sarapan pg utk encik suami mcm biasa, ringkas2 aje..


Ni ha yg kami mkn bekfes td..

Aku tak tau nak kasi nama apa sbb aku main reka je menu ni.. tapi yg pasti hubby aku suka dgn ini menu.. di tambah lak menu sampingan dgn buah2 beri.. so lengkap la segala khasiat yg di ambik utk pg ini..

Anak2 aku mkn koko krunch dgn susu aje.. hehehhe.. okey, yang nak resepi nasi tomato dgn ayam masak merah tu kemudian aku apdet ye.. masa betul2 mencemburui aku..

3 comments:

Puteri Satu said...

ok..resipi nasi tomato akak tunggguuuu... :)

Mira Adzlia said...

mmg srpn yg bkhasiat :)

IzZa HaDi said...

purchase EPHYRA with me at a very good deal (below market price for sure!)

contact me 0192198619 or email izza_grrl@hotmail.com for further info

yours truly,
authorised dealer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...