NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, October 21, 2011

TiKeT FrEE KoNSeRt DaViD FoSteR

Sbnrnya dah beberapa hari dah encik suami bgtau suruh tanyakan kat sape2 yg berminat nak tgk konsert david foster.. tp sbb aku tak kenal sape itu david foster makanya aku bolayan je dulu.. kuikuikui..

Hubby dpt 2 tiket free yg berharga rm483 sekeping.. maknanya kedua2 tiket bernilai hampir rm1k.. gile mahal tiketnya.. kitorang laki bini tak brp kenal dan tak berminat pun nak pi.. tu yg nak let go je tu..


Ni tiketnya..


Concert Details :

Date: 22nd October, 2011
Venue: Putra Indoor Stadium, Bukit Jalil
Time: 8pm
Tickets: RM103, RM153, RM383, RM483 and RM58


Rasanya tiket yg hubby dpt ni harga yg paling mahal kot.. seat kat petak kaler merah tu.. yg pastinya komfem kami tak pi..


Ni hasil googlelan sbb aku br nak selidik sape beliau.. hehehe..


Ada sape2 yg mau ka..??

APDET : DAH DI BOOKED






7 comments:

DeQWa said...

teringin tpi cam rushing la plak..last minit kan....huhuhu

eRiN said...

macam best je. ada micheal bolton. ada lagi ke tiketnya kak ana?

Ana Suzana said...

deqwa..
hehehe.. akak yg lmbt2 publish.. kuikuikui

Ana Suzana said...

Erin..
dah di booked dlm fb td.. sorry ye..

My Aisy said...

cam best jek baca dlm paper ari nih...

Dalila Hamid said...

x pernah tgok konsert artis luar lagi.... :)

Ekin... said...

ada lg tak tiket tu?? sy peminat david foster...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...