NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, October 28, 2011

MiMpi SeDiH


Korang pernah tak alamai mimpi sedih.. mimpi yg buatkan kita menangis masa tidur.. aku pernah.. pernah gak la beberapa kali aku nanges masa tido..

Bkn la maksud nanges tu nanges kuat2 sambi hentak2 kaki tu.. ni nanges teresak2 sbb sedihh sgt seolah2 mimpi tu bknnya mimpi.. seolah2 mimpi tu mmg kenyataan yg kita sedang lalui..

Kalau mimpi ketawa tu aku biasa tgk sbb anak2 aku kekadang tgh tido pun leh gelak.. laki aku pun pernah gak gelak masa tido.. kebetulan aku tak tido lg masa tu, tetiba ehh apesal laki aku gelak sorang2 ni..

Bkn la gelak kuat terbahak2 tu.. ni bunyik mcm ehek ehek ehek tu.. aku pun masa tu tolak2 le badan laki aku kasi terjaga.. terkebil2 gak le dia bgn tanya kenapa.. eh ehhh, aku yg patut tanya dia kenapa.. ekekeke..

Berbalik pada cite mimpi sedih, aku pernah mimpi yg aku kehilangan insan yg palinggg aku sayangi.. yg bg aku dialah nyawa aku.. memang nanges le aku time ni sbb kita pun tak tau yg kita sedang bermimpi kan..

Korang pun mesti tau kan mcmmana perasaan bila kehilangan insan tersayang.. bila aku lalui mimpi mcm tu aku dpt rasakan hidup aku mcm gelap tetiba.. yg ada cuma kesedihan je masa tu.. sedihhh sgt2.. nangesss je kejenye..

Tetiba masa tgh terlampau sedih tu boleh tersedar lak dr mimpi.. masa tu tak tau nak ckp camne dah, memang syukurrr sgt2 yg semua tu hanya mimpi aje.. tp yg pasti mmg mata aku bengkak sbb nanges dlm tido..

Memang la perkara2 begini kita akan hadapi dlm alam realiti, tp aku sendiri tak pasti sekuat mana aku mampu hadapinya nanti.. cuma apa yg boleh aku lakukan ialah hargailah selagi insan2 tersayang masih ada di sisi..

Adehh, sedih lak aku di hari jumaat mcm ni.. mimpi sedih mmg mudah meninggalkan kesan.. sob sob sob..





8 comments:

zaza said...

saya pernah mimpi camni.. byk kali gak la..bila sedar, memang tengah nangis teresak2..sedihhh..

nurbeena said...

akak pernah mimpi berlari. Siap hentak2 kaki kat tilam. sakit woo..siap nangis2 lg

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

alamak pagi2 jenguk blog ana sebelum buat keja..ana dah sedih2.. mimpi sahaja jangan terbawa........

adarnadzmie said...

akak besa gak mimpi sedih smpai nangis tresak-esak... keluar air mata betoi2... hehe... kena kejut ngan suami br sedar kita ni mimpi jer... ingatkan betul2 punya cerita...kihkih

iera me casa........ said...

kak ana...
biasa terjadi pada iera.. naggis bagai nak rak.. habis lencun bantal.. huhu.. sedih sebab mimpi suami pergi temui ILAHI.. huhuuhu.. sedih sangat²,, saya tak boleh hidup tanpa suami.. dia la segalany abagi saya.. teman gelak ketawa..teman bergaduh.. teman mendengar celoteh saya.. huarghhh sedih.. masa komen ni pun mata saya sudah berkaca.. huhu

SYANI said...

Teruja pulak nengok steambot si Ana ni. Memang dah lama benar tak makan steambot.

DeQWa said...

penah gak mimpi sedih camnie...tpi org tua2 ckp,klu mimpi kehilangan org tersyg maknanya org tersyg kite tue panjang umor lagi la....insyaallah...moga2 kan...

Zana said...

Ana,...zana penah bgn mimpi nangis2...mimpi hubbyku kawin lain uwaaaaa... klau korg nangis tak?..huhuhu, lps tu siap call & warning dia jgn2 coba2...tak suka sgt perasaan tuh..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...