NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Monday, October 10, 2011

LaSt DaY @ PuLaU ReDaNg

Sampai 2 minggu aku nak abiskan citer redang ni ekk... ekekke.. malas punya psl le ni.. dan arini last aku citer psl redang.. yeayyy..

Malam sebelum tu aku dah kemas pakaian siap2 dah.. mana baju yg nak di pakai sok hari aku dah asingkan dan gosok siap2.. baju2 yg kotor yg tak berbasuh aku tempatkan dlm satu luggage..

Satu luggage lg aku masukkan khusus utk baju2 yg lom sempat pakai.. tapinya baju budak2 le .. baju2 aku abis semua di pakai.. baju budak2 mmg aku standby lebih2.. aku takpe, kalau kehabisan baju boleh recycle balik baju yg sama.. ekekke..

Kol 8 pg aku dah siapkan bebudak ni.. nak pi bekfes dulu pg tu.. flight kami kol 1.30 tghari kot.. nak ambik flight ptg2 sgt risau shah alam hujan je.. kitorang ni cuak sket naik kapal terbang time2 hujan lebat.. hehehe..


Main2 dulu sementara tggu mak korang siap bermekap..

Pastu buggy pun sampai jemput kitorang sharp seperti yg di minta.. jumpa mak/pak mertua aku kat restoren je.. pg tu menu bekfes ialah nasi minyak.. hebat kann.. kikiki

Pas makan kami jenjalan kat tepi2 pool dan pantai.. maklum laaa.. last day.. kang nak ke sini balik dah tak tau bila dah kann..


ica terjatuh masa ni dlm cobaan utk mengejar apis.. aku check2 lutut dia kot2 luka ke kan.. sib baik takde apa2...


Malu2 bila org nak snap gmbr dia..




Lepak2 tepi pool lak.. kitorang lgsg takde kesempatan nak bawak anak2 mandi pool.. lgpun anak2 aku lg suka berendam dlm tub mandi je..


ica ngengada masa ni nak berehat atas kusi tepi pool ni.. buat2 santai la kononnya.. pandai tau budak kecik ni berlakon..




buat2 tido.. tido senyum2 ye icaaa.. muka notty kan dia ni.. kekekke




Lepas tu kitorang lepak2 lak kat buaian sebelah lobby.. Nak balik bilik terus awal lg.. lgpun brg2 dah siap packing.. takde apa yg nak di kejar pun kalo balik bilik pun.. so melepak2 le kami dulu kat luar..








aku sibuk apdet fesbuk masa ni.. hehe

Hubby aku ajak masuk kat lobby utk settlekan bayaran penginapan kat sini.. so melepak2 le kami dlm lobby lak..


Hubby dok sembang2 dgn manager hotel ni yg juga bos kepada encik Hairi yg jaga kitorang selama 4 hari kat sini.. dan beliau jugak silent reader blog aku ni..

Tu psl dia tak kekok layan kitorang sbb dia kenalll sgt katanya dgn apis, ica dan ain.. siap bg present lg kat bebudak 3 org ni.. mekasih encik Rizal..


Budak ni dlm hadiah anak patung penyu sorang sekor.. cisss, apesal aku tak dpt..!!


ica mintak aku dokongkan penyu dia..


suka ye dpt menan.. sib baik budak ni tak cari anak patung hijau.. apis kan obses kaler hijau..


encik suami, encik hairi dan encik rizal.. serta table lamp.. ekekekke

Pas diorang selesai pung pang pung pang menyembang isu2 semasa dan bergossip2, kitorang pun blah balik bilik sbb dah hampir kol 11 pg masa ni.. masa utk berambus checkout tak lama lg..


Kumpul2 semua bagasi.. kasi kat bellboy mintak tlg bawakkan ke lobby..


Tepat kol 12 tghari kami pun kuar le dr bilik ni.. buggy jemput kitorang dan bawak ke lobby..


Menunggu trak utk bawak kami ke airport..

Tak sempat nak lunch pun.. kami beli eskrem kat airport je utk alas perut.. kang dah sampai shah alam kang baru mkn yg berat2 sket..


Dan apa lagi.. balik le.. abis dah percutian kami.. tp mmg best sgt2 percutian kali ni.. bye2 redangggg...


Dlm flight ica membuta.. kalau kat fesbuk aku ada record dia tido sambil mkn.. kekeke.. ok.. abis dah citer aku.. sekiannnn...


<< THE END >>





12 comments:

Unknown said...

ala comel ica...bye2 redang...hehe..

Mama Iqa said...

akhirnye...abis gak citer kak ana pasal pulau redang nie...heheheh

adarnadzmie said...

sonok akak bc citer pulau redang Ana...hehe... bila la akak nk gi sana...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

yang pasti ana setia dgn kasut sport :)

ayeesha anna said...

hehe sonok baca, ayat sempoi je :)

ayeesha anna said...
This comment has been removed by the author.
ayeesha anna said...
This comment has been removed by the author.
ayeesha anna said...
This comment has been removed by the author.
ayeesha anna said...
This comment has been removed by the author.
ayeesha anna said...
This comment has been removed by the author.
ayeesha anna said...
This comment has been removed by the author.
Ummi said...

syoknye p redang..bile la agaknye nak sampai kami sefamily (^__^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...