NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, October 19, 2011

PaM & MeNaNg

Korang mesti pernah dgr kat radio kan peraduan ni.. aku dah selalu sgt dgr tp buat bolayan je.. tp ntah kenapa smlm aku tergerak hati nak try lak.. manalah tau ada rezeki utk menang kan..

Hadiah yg di tawarkan pun lumayan gak kan.. takmo la berharap hadiah utama yg rm500 ribu tu.. tp kalau dpt hadiah yg mingguan pun dah syukurr Alhamdulillah..

Aku ni dah le jarang bernasib baik utk menang apa2 peraduan.. tp kali ni nak try jugak.. mudah2an terselit nama aku.. Amin...


Bukan main tamak lagi aku ambik smlm kat stesyen minyak.. memandangkan aku dgn hubby aku kerap isi minyak 2 kali smeinggu, so apa salahnya guna resit tu utk sertai peraduan ni kan..

Cuma kena jwb satu soalan dan penuhi syarat kena isi minyak minimum rm30 aje.. senang gile.. cuma harapan nak menang tu jelah yg kita tak tau.. takpe.. try jugak.. chaiyokkk...


Tgk la hadia dia tu.. humang aihhh.. bestnyeeee..


Ni antara resit2 yg ada.. byk yg aku dah terbuang sblm ni.. tak terfikir pun nak simpan.. huwaaa.. rugi betul la...

Masa ni lah aku rajin geledah2 dlm kete aku kot2 terselit ke kan.. kete hubby dah abis aku geledah dah pg td.. kuikuikui.. siap pesan lg pasni kalo isi minyak bg aku resit dia tau.. hehehe

Korang doakan aku menang ye.. Amin...



13 comments:

adarnadzmie said...

moga berjaya yer ana...hehe

Mamaleesya said...

caiyok!

Lady Ija said...
This comment has been removed by the author.
Lady Ija said...

Semoga berjaya hek.. saya tak minat nak join peraduan2 nie.. sebab tak pernah sangkut... huhuhu

nurbeena said...

Moga ana menang..
akak maleh dh nk join..tak menang2, keh3x

maszmadi said...

ameen

Fyda Rahim said...

ayoyoyoy.. sme lah kite ye ana.. fyda pon selalo isi n msk peraduan ni.. mne taw ade rezeki leh mng kn.. insyaAllah moga same2 mng.. amin. =)

Teratak Impian Kita said...
This comment has been removed by the author.
zih@n said...

goodluck kak ana..smoga bertuah.. hihi

IdaShazana said...

pernah menang RM100. bukan main seronok, usaha menemui kejayaan

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

pstttttttttttt..ila dah menang..eh hubby

♥SyilaSyira♥ said...

wah byknya resit..gud luck

Norliza Nordin said...

nak try gakla.. menarik btol adiah die.. ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...