NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, October 27, 2011

PaKCiK CoLLiNs MeNgaYaT aKu..

Dlm minggu ni aku agak malas nak online fb dan blog.. salah satu sbb ialah nak sambut raya deepavali.. ecehh.. acah aje... ngehehehhe..

Sbb sebenarnya ialah anak aku si ica dgn apis demam panas le.. sian diorang.. demam2 pun aku angkut gak pi hantar ain gi sekolah.. ain still sekolah walaupun org lain sibuk cuti seminggu kan.. ain cuma cuti hari rabu je..

Di sbbkan jarang bukak fb, tup2 bila online je aku check2 ada mesej lak kat private msg tu.. sekalinya pakcik collins daa hantar mesej.. pheewittt.. ekekeke


Ni mesejnye..

Yo yo ooo je pakcik collins ni kan karang ayat.. nmpk photo aku senyum la kununnnn.. chaittt.. muehehehhe..


Nah buat tatapan korang..

Kat cermin mata hitam dia tu nmpk lak bini dia tolong snapkan.. report kat bini tu kanggg baru tau.. kuikuikui..

Oklahhh.. ni saje je ni.. nak rajinkan apdet blog balik setelah beberapa hari cuti menjaga anak2 demam.. anak2 lg penting dr blog.. heheh..

Dan aku jugak tau yg mesej pakcik collins ni adalah spam aje kot.. takdenye pakcik collins ni nak ngayat2 org mcm aku ni.. wakakkaka.. kang mau aku yg kena pelangkung dgn laki aku kang..

Sok nak hantar ain gi sekolah.. skrg adalah sgt sibuk sbb cuti sekolah dah nak bermula, maka kenduri kawen pun adalah byk sekali..

Sebelah husband aku pun ada yg kawen, dlm family aku pun ada 2 org yg nak kawen.. jiran depan umah aku pun kawen gak.. maka akan padatlah jadual kami.. hehehe.. cett, mcm le kami ni yg jd tok kadi.. kahkahkah..



19 comments:

Zaila Mohamad said...

hakhakhak..takde selera aku bila nengok mukanya:P

rostina76 said...

salam ana...just to share, i pernah dpt gak spam PM fr mat salleh mcm ni (hehe, cume muda&macho sket le drp pakcik collins ni)...mmg kita xpercaya bende2 mcm ni kan tapi i browse wall 'mamat tu' rupe2nya ada minah melayu fr msia yg accept frenz dgn dia & siap berdialog dgn dia.Alahai mudah bebenor tergoda&cair dgn mat salleh.....

ina said...

berhati hatii hatiii di jalan raya amalan mulia.

Ijah EmoTemo said...

adehh... nk tergelak tgk muka pakcik tu ahahaha

sal-nurbeena said...

eee....toksah terpedaya....

Cyndy Samantha said...

anak demam rupenye...
ingat kan holoday lagi

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

padat jadual dgn makan2...

♥ ZaKrEiZ 7678 ♥ said...

salam Ana..
ehehe..eiz pun penah gak dpt msg camni..tp lakinye muda sket..ayat pun lain ler sket..nk jd citer, hubbyku time tu lak pi baca msg tu..abes, perang dunia kedua secara kecil2an skejap..siap ckp, tade pekdah fesbuk2 ni..nie laa bahananye..aduyai..(padahal, eiz x knl pun sape mat saleh tu)hampesss..:)

Ana Suzana said...

zaila..
takde selera ye.. ntah2 jap gi zaila pi add kot.. kikiki.. =p

Ana Suzana said...

kak rostina..
haah kan, mana yg ingat betul2 tu mesti rasa glemer kan bila omputeh add jd kwn.. hehe..

Ana Suzana said...

ina..
lari tajuk citer ni.. ke ana yg x phm.. ekeke

Ana Suzana said...

ijah..
hensem tahap aaron aziz tak pakcik collins ni.. kuikuikui

Ana Suzana said...

nurbeena..
takkan terpedaya.. =)

Ana Suzana said...

ida..
haah.. anak demam.. tp dah sihat dah.. tinggal batuk2 je

Ana Suzana said...

baby..
tulah pasal.. sume nasik minyak lak tu.. hehehe

Ana Suzana said...

Eiz..
bahaya gak mesej spam fesbuk ni kan.. boleh jd perselisihan suami isteri kalau baca msg2 mcm ni.. ish3x.. mintak di jauhkan le..

SYANI said...

Peh.. Ana Suzana ada peminat omputeh... Kellas ko Ana!

Cik Puan Peah said...

ni sume mmg spam ni kak ana...actually bukan mat salleh pun...ni probably mamat2 afrika amek gamba mane2 mat salleh n nak ngayat asia women...kalau tgk 999 dlu ade tnjuk diorg ni siap ade buku lg care2 nk ngayat ppuan...sume pakat2 gune gambo mat salleh sbb die tau ppuan asia kn look up kt mat salleh...klu letak gambo sndiri mmg x dilayan la...hihihih...isy....seram jer.....

sw33T MOm... said...

hahaha.. ada peminaT yea..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...