NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, October 07, 2011

ReDaNg TRiP DaY 3 : MaiN PaSiR


Sambung lg citer pasal redang.. saje nak share kat korang aktiviti kami.. kot2 le ada yg nak pegi thn dpn kan..

Ptg hari ketiga kat redang kami bawak anak2 main pasir kat tepi pantai.. anak2 aku mmg eksited gile la bila di bgtau nak ajak main korek2 pasir.. sampai ada yg sanggup takmau tido ptg tu..

Kitorang kuar bilik dlm lps asar.. panggil buggy siap2 suruh jemput kami kat dpn bilik.. mak/pak mertua aku tak join masa ni.. so apa lagi.. marilah kita bergumbira di ptg2 hari.. hehehe..


Memasing dgn menan memasing.. tak sabar2 nak korek pasir dah masa ni..

Yang si apis tu aku dah warning siap2 suruh jgn ngengada nak nanges2 kalau seluar atau baju atau tgn kotor sbb pasir melekat.. dia ni mmg byk karenah sikit.. nak main korek pasir tapi takmau kotor.. ape kesss..??


Ready main korek2.. tp jauh bebenor diorang main.. si apis tak berani main dekat2 dgn ombak.. yennadeii.. aparaaaa..




Aku sedang mengawasi bebudak ni..


View di ptg hari.. cantek kannn..



Ni aku tak tau tempat apa.. spa kott..


Hubby aku duduk kat buaian ni je sambil snap2 gmbr kitorang..





Ica dgn Ain buat kek katanya.. perut ica tu yg tak menahan tu.. kekekeke


Pasir dia mmg putih bersih.. halusss je mcm susu tepung..


























Hubby aku malu2 kucing je masa nak snap yg aku tulis ni.. tersenyum lebar bila kita abadikan nama dia kat pasir..

Tp aku sorang je yg tunjuk romantik.. nak harap dia tulis nama aku atas pasir lak mcm takde harapan je.. cetttt... kekeke..



Tulisan aku.. tulis jelah nama sendiri..

3 kali tau aku tulis nama aku atas pasir sbb kali pertama dan kedua tulis asyik kena ombakk aje.. kali ketiga aku tulis jauh2 sket dr kena ombak.. hehehe


Nama ica, ain dgn apis..

Lepas mengabiskan masa berjam2 kat tepi pantai kitorang pun blah balik bilik sbb cuaca mcm nak hujan ptg tu.. sblm lebat baik berambus.. hehhe..


Bersihkan tgn dgn kaki dulu.. berpasir2 rambut diorang masa ni..


Tunggu buggy sampai.. rasa puas sgt kasi anak2 hepi masa ni.. seronokk je rasa.. tp percutian dah nak abis.. hari keempat dah berambus balik shah alam balik.. huhuhu.. uwaaaa..


Ok hari dah gelap.. jom balik bilikkk.. bersihkan diri.. sbb kang nak kuar dinner lak mlm kang..

Mekasih banyak buat encik Hairi yg sentiasa memerhatikan kami dr jauh wlpun hanya utk bermain pasir.. hehehe...


3 comments:

zailamohamad said...

samalah Ana, aku pon kalau ke pantai aku hak excited tulis nama kita & husben..kalo nk harapkan diorang tulis..huhuhuhu..kem salam:P

My Aisy said...

hehe...apis2...bestnyer mereka main pasir...

Ietams said...

cantik tulisan² kat pasir tu..
mcm dlm drama lak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...