NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, April 01, 2010

SeLaMaT HaRi LaHiR MaK..

** gmbr lama wooo..time ni Ain dlm perut lg..

Hari ni 1 April..Genaplah usia mak 61 thn.. huwaaaa, tak dpt nak balik kampung nak sambut besday mak.. Sejujurnya kami jarang sambut besday mak.. tp thn ni rasa nak buat je.. cuma tulah, masa lak tak mengizinkan..

Minggu dpn baru aku balik Sekinchan.. tak kisahlah lambat atau tak tp aku ttp nak sambut kecil2an .. nanti nak cari present la utk mak.. dah lama tak belikan yg best2 utk mak..

Selamat Hari Lahir ye mak.. Semoga di panjangkan umur agar dpt lihat semua anak2 mak yg lom kawen tu kawen.. Moga sihat sejahtera selalu..

Skrg ni anak2 mak sume dah besar2, jadi dah kurang sket pening nak jaga kami.. dah tiba masanya lak kami semua jaga mak dan jugak abah... Tak sabar nak balik kmpg mggu dpn.. dah lama tak balik sana..huhuhu..


2 comments:

IdzaLia said...

happy birthday untuk mak akak ye..
semoga sihat dgn bahagia selalu..
(^_^)

aNa SuZaNa said...

mekasih lia...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...