NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, April 02, 2010

AkTiViTi aNaK2 Ku SeKaRaNg Ni







Sesi mengasah minda..main cipta reka bentuk.. masalahnya bila yg di pasang tu tercabut mula lah melalak.. pastu mintak aku psgkan.. kalo tak sama spt yg dia reka dia marah2... grrrr...

8 comments:

iLLa said...

samala cm adam..klcc sokmo..kalo x tinggi ,runtuh melalak..

tricksrex said...

hahaha.tgk hafiz dok atas sofa pon alas lagik kapet bulus2 sdap tu hahaha

ibu 2AZ said...

samalah..kite gak disuruh buat hehe..
elok je dorang main ye..alisya tuh duk walker leh lelamer ke..ayra skjp je mahu..hehe

aNa SuZaNa said...

illa..
tulahkan, bila runtuh atau tercabut je bkn main lg melalaknye..

aNa SuZaNa said...

Trex..
tu mmg tmpt dia tu, org lain takleh duduk situ lama2 wooo.. nanti dia bising

aNa SuZaNa said...

ina,
boleh thn lama gak la..smpai dia rimas baru angkat..pastu letak balik dlm tu..kekeke

eynda said...

Biasa la duduk kat rumah asyik layan anak2 je la kan hehe...

aNa SuZaNa said...

kak eynda,
skrg ni selain lyn anak2, leh layan ikan2 kat luar jugak..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...