NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, April 09, 2010

PeNiNg KePaLa JaP

Tetiba pening + migrain sat kepala bila bukak blog sdiri.. kenapa..??? Kadang2 malas nak berblogging tp aku minat berblogging sbb aku suka bercerita..kongsi idea..kongsi pendapat.. Dan kadang2 aku boleh jd sentap bila ada ada

LALAT
^
^
^
^
ni bkn lalat tu, tp aku suka entry psl lalat yg dia buat..

Aku tau semua blogger pernah dan akan laluinya.. dan mcm aku ada mende yg leh aku terima dan ada bende yg aku tak boleh terima.. So pada yg bg nasihat tu aku ucapkan terima kasih.. harap2 nasihat tu ikhlas dan bkn nak buat provokasi dlm blog aku..

Yang pasti, aku berblogging sbb :

1. kongsi cerita family aku..

2. kongsi idea2 renovation rumah dan etc la..

3. kongsi la apapun yg aku leh kongsi cite..

Senang cite la kan, kalo suka baca leh teruskan baca.. kalo tak suka leh gi jln2 blog org lain.. aku ni bg yg dah kenal akan tau la mcm mana kan.. aku biasa2 je.. sombong tak, riak tau, berlagak pun tak.. aku suka berkawan dan suka cari kawan..harap korang pun suka kwn2 dgn aku.. huhuhu

Apapun, aku tetap akan berblogging.. sbb aku tau bkn aku sorg je prnh lalui mende2 camni.. geng2 blogger aku yg lain pun pernah lalui jugakkan.. malahan dah lalui berulang kali pun kan.. hehehe..


** cuba korang komen sket aku ni mcm mana..?? kategori apa ye bg korang..huhuhu.. sekian..

12 comments:

AeMieZ EzZanY said...

'lalat' mana lak sibuk2 menghurung blog ana ni???..tak suker blah arrr....aper nk kecoh2..biasa la manusia.. tk bleh tgk org lebih..relaks arr ana...

I want to lose weight said...

Kau buat style aku je..
Sapa2 yg mengganggu hidup aku dan blog aku..
Aku wat satu entry khas utk dia bersama isi kandungan yg telah menyinggung perasaan aku..

aina said...

salam perkenalan...lantakkan je lalat2 tu...jelesz la tu. Teruskan bloging yep sbb saya suka baca n bole jadi ruj bile nak buat rumah sendiri plak....

aNa SuZaNa said...

Aemiez..
thanks ye.. biasalahkan..dunia alam maya.. ok, ana relax.. hehe

aNa SuZaNa said...

Kak Zel..
good idea..tp takpe, ana bg lalat tu terbang bebas dulu kak.. tp kalo hinggap buat taik lg ana akan bukak jerangkap samar utk dia.. kekkee

aNa SuZaNa said...

Aina..
salam perkenalan jugak.. mekasih jugak ye.. huhuhu..

tricksrex said...

ala kak ana, tu baru lalat...
ni trex taade hal pon kan kan kan?
hahahahahah

shabiela said...

ku igt lalat aper td.. pedulikan ana, mcm2 sifat manusia ni.. ku suka mu wt entry sbb leh berkongsi apa yg ku xdok..

aNa SuZaNa said...

trex..
ha ah kan.. mu lg ganas sbb sejenis trex..kekekke

aNa SuZaNa said...

Sha..
thanks sha.. kdg2 org menilai kita hanya dr first entry aje kan.. huhuhu

eynda said...

Buang masa je layan lalat :-D

aNa SuZaNa said...

kak eynda..
ehehhe.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...