NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, April 02, 2010

NuR aLiSya ZuLaiKHa @ 10 BuLaN

Hari ni 2 hb genaplah usia alisya 10 bln.. wahhhh, lg 2 bln dah nak setahun laaa.. mcm tak percaya lak secepat ini...


Sibuk mkn mouse lappy aku tau..


Nmpk hingus tak ber lap.. eiiiii....


Hahaha.. dah takde mende lain ko nak mkn ye nakkk..


Tgk ape mende ntah tu..


Alalala..manisnye bila senyum...


Katil ni lah tragedi jatuh katil tu berlaku.. tinggi wooo..


Khusyuk tgk cite barney..


Ada ka jwb tepon kat kepala..kikiki




Helloooooo....




Kalo senyum mmg comeii..hehe




Jwb tepon kat dahi la pulakkk...


Serius dah muka dia...






Garangnyaaa...siap angkat2 kening lg tu..







Tentang alisya :

~ reti merangkak tp malasss.. ~ boleh sebut mak dgn abah.. ~ semua yg dia pegang mesti masukkan dlm mulut.. ~ bz nak manjat2.. ~ masih 100% nyusu badan.. ~ mkn bubur nasi blend halus2... ~ suka di dokong .. ~ kuat jerit bila main.. ~ nanges pun leh tahan nyaring gak..

Tu jelah kot..byk lg tp tak dan nak ingat..hahhaa.. semoga alisya sihat2 selalu dan cptla berjalan.. tp rekod anak2 aku sumenye jenis lambat berjalan.. hahaha...


7 comments:

tricksrex said...

alahai comelnye kamu alisya kalo senyummmmmmmmmmmmmmmmm....

SuriYati said...

ala..alisya comel nye bila senyum...tp susah nye nk tgk alisya senyum...anak anty sebaya alisya...bulan nie genap setahun...girl jugak...

sLEEping BEauty said...

cutenyeer alisha!!

aNa SuZaNa said...

tulahkan..anak dara ni mmg mahal senyumnya.. padahal masa peknenkan dia dulu ana senyum je manjang..hahhaha.. dah mcm tak betul je kan kalo senyum 24 jam je..

Zana said...

comeynya alisya....
budak2 besaq ni mmg pn suka masuk semua benda lam mulut....

aNa SuZaNa said...

Zana..
tulah, sume mende dia nak masuk lam mulut.. kang batuk2 satu hal pulak

eynda said...

Suka la gambar nombor 2 last...comey :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...