NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, April 22, 2010

JaNgaN CoBa CoBa Ko NaK LaRi Ye..!!

Tajuk kat atas tu khas buat si siput sedut.. walaupun aku ni penggeli sket waktu nak potong muncung siput ni, tp aku buatttt jugak sbb encik suami suka benor dgn menatang ni..

Aku mkn jugak cuma kurenngg sket la sbb aku tak reti nak sedut siput tu.. sedut tang mana pun aku masih failed..ekekekeke..


Masih hidup tau menatang ni.. terjulur2 keluar dr bekas tu..eiiiiii...gelikkkkk...


Masa potong muncung siput ni lagikla aku terjerit2 bila siput ni melekat kat jari aku.. eiiiii... meremang bulu roma aku tauuu.. kikiki..


Tgk tu..walaupun muncung dia dah ku potong, masih ada hati manjat2 nak larikan diri.. mcmlah boleh berlari..kui kuikui....


Ni pun sama, elok je nak lari senyap2... siap ko aku tetak muncung ko nanti tauu..!! korang tgk la siput tu, mau aku tak menjerit bila elok je dia melekat kat jari aku.. melekit2 mende tu kat jari aku.. eiiii.. kikiki..

Menatang ni je yg aku geli sket.. opss, mentarang pun aku geli gak.. hehe.. kerang aku tak geli pulak, lg aku pedajal kerang tu ada laa.. bila kerang tu nganga je, aku masukkan cili api kat kerang tu, otomatik kerang tu akan terkatup balik kan.. mesti "kepedasan" kan kerang tu.. jahat tak aku.. ekekeke...


Mana ko nak lari hahhhh...???!!!

Oklah, nak sambung masak.. ni aku tgh masak sbnrnya.. lauk lain sume dah siap..tinggal nak mengerjakan si siput ni je.. lauk dinner yg laki aku nanti2kan mlm kang.. muahahaha..



12 comments:

hasril said...

nak tgk 'end produk'

-iLLa- said...

huhh siputtt....sedapnyaa dikauuu.....
ku malas nk potong suh bibik potong..ekeke..pastu sendirik masak laa kann...bibik..ms 1st time smpi sini pelik tgk siput neh..bila suh makan dia pun sukerr..

aNa SuZaNa said...

hasril..
akak dah tepek gmbr hasil..muahaha..

aNa SuZaNa said...

illa..
mu hantu siput agaknya ye..kuikuikui..bila nak dtg umah ni..

Adrina Adi said...

kak ed punya feberet. tp nak masak sendiri jgn harap la kan. geli..
masa makan pun kalau boleh tak nak tgk rupanya. sedut terus telan. hehe

aNa SuZaNa said...

kak ed..
ha ah kan, jgn tgk isi dia bila sedut..kalo tak mmg tak lalu mkn kang..kikiki

eynda said...

Sedaaapppp nih...tapi akak suka beli yg siap...kalau tak terjerit-jerit la akak kat dapur tengok siput2 ni bergerak!

ena said...

hahaha siap terjerit2 tu ekekeke....

aku tak penah masak.. tapi kalo abah beli, dulu2 laa.. mak mesti letak hampas kelapa.. nanti siput tu bersih la takde lumpur2.. laa ni bli siput kat mydin mana ada lumpur kan? hehe

aNa SuZaNa said...

kak eynda..
Oooo..akak pun geli gak ekkk..kah kah kah

aNa SuZaNa said...

ena..
ooo..gelakkan ye..kikiki..hampas kelapa takde la nak letak.. hampagas ada la..hehhee

LiAnA said...

hubby akak pun suka mkn..
tapi akak geli nak kejekan wakakaka..

lagi satu ikan sembilang...
alaaaaa tgk kepala dia boleh nangis dibuatnya :p

shabiela said...

slalu bli yg dh siap potong.. mls weh nk potong.. ekekek..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...