NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, April 06, 2010

PiZzA SaN FraNCiScO

Mlm td kami dinner kat sini..hubby tetiba ngidam nak mkn steak pulak.. so kami pun pergi tempat yg terdekat je kat bukit jelutong..

Hubby tak brp sihat sejak sabtu lepas.. gara2 keracunan mknn slps mkn ayam kfc.. mujurlah aku dgn anak2 tak keracunan sbb kami pun mkn jugak.. kami mkn yg original punya, hubby mkn yg spicy..

Sampai skrg masih lom baik lg..dah gi klinik pun dan doktor suruh mkn bubur je.. senang keje aku sbb leh kongsi bubur dgn alisya.. kekeke.. di sbbkan bosan asyik mkn bubur je, tu yg dia ajak gi mkn steak pulak.. amboiiiii, langgar pantang ye bang..


Kakak pun hepi je dpt kuar jln2..


Ni mesti byk mkn leher ayam ni.. tu psl posing kepala sengettt je..


Alisya sedang sibuk belek2 menu.. ehhhh, dia senyumlahhh...








Macam paham je ye..


Dua org boria.. dah mcm banduan lak gayanya...hehehe


anak2 dara ku


Suka tgk gambar ni.. hepi je kannn..




Nmpk gigi sebatang..budak ni baru ada 2 batang gigi..satu atas satu bawah... sgt2 kelakar tgk gigi dia mcm tu.. hahhahaha


Hafiz yg cengeng...skrg dia mewarisi kecengengan kakak dia..




Aku pun nak posing gak.. opss..tudung feveret masih pakai ok..hehe


iklan gigi..muahahaha...


Dgn alisya pulak


Kakak minum ice chocolate

Aku minum lime kasturi




Alisya melalak sbb dia pantang tgk org mkn tp dia tak mkn apa2.. aku orderkan mashed potato utk dia je..


Abah dia tolong pujuk suruh sabar sket..hehhee..anak bapakkkk... nama je anak bapak, tp kalo anak berak, makkk jugak yg basuh.. huh, tak aciiii..!!!


Ain dgn hafiz mkn spaghetti carbonara..


Ni aku punya.. calzone namanya.. sedapppp.. suka cheese..


Ni salmon pun aku yg punya.. punya lah kuat mkn kannn.. abis wehhh.. bini sapo la tu.. steak hubby lupa nak snap.. hehe..

Pas mkn terus balik umah je dan main2 dgn ikan kat kolam lak.... pasni ngidam lg yg best2 yanggg, leh tumpang sekaki... ngeh ngeh ngeh...

ikhlas dr ;

bini mu yg kuat mkn....


16 comments:

natasya merican said...

suka tgk anak2 akak. comei2 sume. :)

AISYAH HANI said...

comelnya si alisya...

Suka makan pollo chicken kat San Francisco Pizza..Saya selalu pegi kat Wangsa Maju.. dekat dengan opis.

LiAnA said...

kat bangi ni pun ada satu.. penah sekali tu hari kami2 mkn kat sini selama sebulan.. kakaka gilerr punye keje.. sbb malas nk masak alasannya..
skang tak sanggup nk masuk.. muak

aNa SuZaNa said...

natasya merican,
macehhhh...perangai pun comel2 bila bergaduh..huhuhu

aNa SuZaNa said...

aisyah hani,
ana pun prnh mkn kat wangsa maju gak, singgah situ pun sbb gi bwk alisya kat klinik Naluri

aNa SuZaNa said...

Kak liana...
wahhh, kalo hari2 rabak poket.. sekali mkn beratus lak tu..hehe

tricksrex said...

ya Allah itu alisya sgt comel bila senyum ngan gelak kakkkkkkk...

jarang dpt tgk tp lately senpat gak akak snap pic die senyum camtu haiyooooo

hanim.. said...

mcm best je..
bila2 leh cuba try nih..
kt bkt jelutong kt area mana eh..
ktrg ni every weeken mmg kompem melawat Alm Budimn tu..

shabiela said...

comey jer dua beradik tu pkai sama.. hehehe.. kuat weh mu mkn..

aNa SuZaNa said...

trex...
kebetulan je akak snap dan dia senyum..hehe

aNa SuZaNa said...

hanim..
bukit jelutong kat tepi petronas tu..slps bulatan nak ke petronas.. ada phm ka..??hehe

aNa SuZaNa said...

sha..
anak2 mu pun suka pakai sedondon kan..kikiki..

ku mmg kuat mkn wehh

IdzaLia said...

tomeyy bila alisya senyum ye..

Zana said...

comey je alisya nampak gigi sebatang...
best la bg anak2 pakai baju sedondon...
ana mkn byk pn badan still maintain...best la...

aNa SuZaNa said...

idzalia..
maceh2...hehehhe


zana..
ana mmg kuat mkn dr zaman anak dara lg..hehhe

eynda said...

Pegi mana semua yg mu makan tu heheh...bertuah body dok kecik gitu je :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...