NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, December 01, 2009

WaJaH WaJaH KeSaYaNgaNku..

Ni baru snap td..boring2 ambik la gmbo diorg..

susah tul nak ambik gambo dgn cantek..
mesti ada slh sorg tak tgk kamera..huhuhu..


Ni ok lah sket..


Yang pasti si Ain je yg senang suh posing..


Anak dara yg botaks tu sibuk dgn teether dia..


Sesi duduk pulak..


Uikk..kelakar muka alisya..hihi..


Dah senget2 alisya di buatnya..
kakak tak larat nak pegang lama2 ..hehehe..


Sampai terpejam2 mata ain nak cium adik..


Hafiz ketawa sbb aku panggil nama dia kuat2..
"Hafizzzzzzzz...!!" semata2 nak suruh dia tgk kamera..






Alisya dah bosannn...hahahhaha..


2 comments:

-iLLa- said...

Syoknyaa ana anak mu dh 3 org ....meriah eh..

aNa SuZaNa said...

meriahhh..sgt la meriah..time aku reply ni si ain melalak2 suruh aku alih cite katun phdc..jgn HARAP aku nak alih..aku nak lyn nur kasih ulangan woo..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...