NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, December 08, 2009

OpeRaSi SaLMoN BeRMuLa

Tgk jam kol brp tu..?? 1.40 pg tauu..

tp kami kan spesis burung hantu..burung hantu tak main lahh tido awal..kekeke..tp anak2 burung hantu sume dah lelap..

Bagusss..!! ada perubahan sket dr corak tido mereka skrg ni..tak perlu guna ubat yg doktor tu kasi pun..hehehe..ok..sambung cite encik salamon..opss..salmon..!!


Bawak lappy ke hulu kehilir woo..bkn sbb bz dgn facebook ye..tp sibuk nak tgk resepi cara masak salmon..kikiki..sambil google resepi sambil mkn mamee..


Ni dia salmon yg aku dah siap potong2..
ni baru suku bahagian je aku potong tau..gila besar salmon tu..puas hati sgt2..aku potong 4 keping je utk mkn sarapan nanti..


Tadaaaa..salmon + asparagus + tomato comel sedang di perap berjemaah..tunggu masa utk di masak pas subuh je..time operasi memerap salmon ni laki aku menyibuk nak tolong sama..hihi..


Cara aku masak salmon next entry ye..

Jantung ku arini asyik dup dap dup dap je..berdebarrr..
Takutttttt....

2 comments:

ammi said...

hadoi..org dah tak sabar nih!

aNa SuZaNa said...

sabar cik ammi..hahaha..dah ada pun entry tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...