NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, December 02, 2009

NuR aLiSya ZuLaiKha : 6 BuLaN

Arini 2 hb..maka genaplah 6 bln umur alisya
Kejap je dah stgh thn umur dia..

Masih maintain dgn sebatang gigi..huhuhu..
tp wlpun gg dia sebatang, bila dia menggigit time nyusu, mak aihhh..mcm berbatang2 gg dia ada..sakitttt...huwaaaa...


Masih tak reti menyusur maju mcm askar ..
Hanya setakat guling2 kan bdn je..


Tak brp kuat mkn sgt..nyusu je kuat..
makanya, mak dia ni yg kuat mkn sbb nak cover balik apa yg dia sedut..kihkihkih..alasan..!!


Ni kalo org2 tua nmpk aksi dia ni mulalah nak kata sesuatu.. alaaa, korg pun tau punya..hahahha..


Tp aku tak percaya pun,
sbb ni kan perkara biasa bg seorg bayi..


amboii..bersungguh2 nak suap kaki tu mulut ke ye nakk..


ohye..br semalam dia start pandai minum air masak guna botol susu..b4 ni aku suap guna sudu je..mcm tak puas lak bg pakai sudu..leceh pun ye gak..

Alisya masih 100% minum susu ibu je..
Blm ada niat nak campur2..Alhamdulillah Tuhan permudahkan..


Peel terbaru, dia skrg mintak di pegang je..
Maksud aku dia mintak di dokong..ewah2..!! pantang aku hilang dr pandangan dia mulalah melalak..bukan main ko skrg ye nakkk..


kalo dlm kereta lak, dia masih blm duduk di carseat sdiri
Masih di riba aku je, senang sikit nak nyusukan dia..
Tggu lah umur 8 bln kot br ajar duduk carseat sdiri
Skrg susah la..sket2 nak nyusu..sket2 nak nyusu..


Slh setting mode kamera,
nmpk tinted lak alisya dlm ni..hihihi


Ok..abis dah cite psl alisya..


4 comments:

cik mas said...

cute little alisya.. haih.. tk sabo nk berbaby nih.. :D

aNa SuZaNa said...

silakan la berbaby dulu..ana rehat 3 thn jap..hihihi

m@ said...

ha dia dh gigit jari kaki..nk mintak adikk!!

aNa SuZaNa said...

tggu aqeel dpt adik la dulu..:-P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...