NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, December 29, 2009

HaRi KeDua : CaMeRoN HiGhLaNdS

Pagi2 lg lepas bekfes kami bersiap2 utk aktiviti..lokasi pertama yg kami tuju ialah taman rama2..Sbb anak2 aku suka dgn rama2..so kami saje nak bg diorg tgk rama2 dr jarak dekat..hehehe..

Byrn masuk ke dlm taman ni sebanyak rm5 utk dewasa dan rm3 utk kanak2..adik badik aku yg lain semua ikut jugak..so aku sgt la suka sbb ada yg tlg handle budak2 ni..yihaaa...hehehe..


Ni antara yg hubby aku snap..sgt byk woo rama2 dia..memula aku jakun la jugak kan bila rama2 tu hinggap kat aku..last2 dah tak kisah dah..


Byk gak yg mati kena pijak rama2 ni..siannn..


Cantikkan yg ni..aku suka2 je tangkap rama2 ni..pastu lekat kat baju..hahaha..


Mcm2 kaler dan jenis ada..


Mula2 anak2 aku mmg takut le bila rama2 ni hinggap kat depa..tp last2 diorg yg terlebih seronok..siap suruh tangkap byk2 dan letak kat baju..


Tak ramai yg masuk kat taman rama2 ni..maka kami semua pun bermaharajalela..seolah2 tempat tu kami yg punya..kikiki..


Ni ketua dia..hahaha..sbb apa, kalo aku gi mana2 sume ikut..kalo aku kuar pun sume ikut kuar.. huwaaa..ramai betul yg tegur " dah takde tudung lain ke..?? asyik tudung yg samaaaa je.."

Yennadeiii...aku kan dah kata yg aku malas gosok tudung lain..kang kalo aku gosok tudung lain, tudung tu jugak aku akan pakai lamaaa mcm yg ni..hahaha..bini sape la tu..


Alisya yg suka tgk gelagat org2 yg jakun bergambar dgn rama2..erkkk..aku terkecuali ye..kikiki


Aikkk..apesal telinga terkeluar sebelah je ni..??


Huwaaa...hafiz taknak tanggal puting la pulakkk...tak comel tul bila dia berputing..huhuhu..tu abg aku yg sgtla rajin melayan karenah hafiz..


Alisya lak aku serah kat adik ipar aku..so aku bergerak dgn bebas ke sana sini main rama2..seronoknyeee..bkn selalu punnn..


Posing jap dgn mak mertuaku...uikkk..seriusnye makk..


Oooo..hubby aku curi2 snap ye..aku pakai kamera digital je.. blogger harus ada kamera bila ke sana sini..hehehe


Tengokkk..sukanyaaa sbb anak2 tak ganggu aku lgsg..


Penuh taman rama2 hanya dgn kami..hehehe..


2 org adik aku..yg lelaki tu aku panggil korea..sbb muka dia mcm org korea..kikiki..


Ada je puan blogger ni kan..asyik nak enterframe je..hihi


Jakun sbb rama2 hinggap kat jari aku..yg kelakar masa ni masing2 yg ada kamera snap jari aku sbb ada rama2..ape kejadahnya diorg snap jari aku je..cisss.. sib baik laki aku sudi snap gmbr penuh..huhuhu


So aku pun curi2 snap gmbr hubby aku dr belakang..
Nak snap gmbr penuh mmg dia taknak..cehh..!!


Eksyen je time ni..sebenarnya rama2 ni dah mati..hehehe


Aku dan puan belangkas..kikiki..


Seronok tgk diorg seronok wlpun hanya setakat tgk rama2..hehehe..


Turn adik pompuan aku lak guna rama2 yg dah mati tu letak atas bahu..kah kah kah..


Rama2 ni aku tangkap khas utk ain..dia yg beriya2 nak..sibuk suruh tangkap byk2 letak kat baju dia..ish ish ish..


Ni rama2 hidup tauuu..besar kannn...suka sgt la si ain tu


Mcm2 jenis aku tangkap dan letak kat dia..


Anak2 buah aku..


Ain lagi...


Wahhh..siap buat ala2 sepit rambut gitu..kikiki..


Sepasang belangkas..dan alisya..hehehe..kesian kena dera jaga anak..kikiki..


Ok..tamat..ni baru destinasi pertama di hari kedua..
Kang nanti sambung destinasi seterusnya pulak..


10 comments:

Papa meow said...

best nye, cantik nye hehe...

eynda said...

Cantik2 gambar....masing2 pegang kamera je ek :-p

aNa SuZaNa said...

Papa kucing..
sape yg cantek.. kikiki.. miahahaha..tau dahhh..rama2 yg cantek..keh keh keh..

aNa SuZaNa said...

ye kak eynda..
sekarang masing2 sibuk pegang kamera..dulu maleh, snap pakai hp je..skrg dah rajin lak..

nuna said...

Cantiknyer gambar guna dslr model apa???

aNa SuZaNa said...

Nuna..
pakai Nikon D700..hubby yg snap..mana gmbr yg tak cun tu guna kamera ana..kamera biasa2 je..kikikiki

Zana said...

bestnya main dgn rama2, dulu pi cameron tak masuk pn sini, nk kena pi jgklah pas ni....

aNa SuZaNa said...

kalo ada anak2 ni mmg best masuk sini..sbb budak2 yg excited kan..hehehe

shabiela said...

bestnya gi tmn rama2,pasni kena gi la.. hr tu x smpat..

aNa SuZaNa said...

pegi jgn tak pegi..hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...