NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Monday, December 21, 2009

MeNu DaLaM TuDuNg SaJi

Ni menu apa lak dlm tudung saji ni..hehehe..
Pulak tu letak atas lantai je..

Bkn taknak letak atas meja mkn..
Tapi sebabbbbb....


Taraaaa...ni lah lauk yg ada dlm tudung saji tu...
keh keh keh..


Aku tgh mkn nasi time ni,
si ain lak elokkk je main tudung saji..
Yeee..aku tau..tudung saji aku tak canggih..kekekke..

Yelaa..tudung saji skrg dah mcm2 pattern..
siap ropol2 lg tu..Tp aku nya tudung saji pattern lama maaa.. Ni aku guna sejak dok umah sewa time bujang2 lg..

Bila dah kawen aku angkut dok dgn aku sekali..kikiki..maklumlah..mula2 kawen baru nak hidup..so angkut selagi boleh guna..ni jelah tudung saji yg aku ada..huhuhu..


Ok..tu je nak cite lani..
Sekarang ni tgh study template2 br..tp masih blm berani nak ubah..takut byk data hilang..huhuhu..

7 comments:

Papa meow said...

apesal fauzi x hupdate lg blog tu haha...

ko kata nk tacap, aku tgk sama je

Ana Suzana said...

ahaha..lom ada kesempatan lg..sibuk nak touch up blog sdiri dulu..byk error..huhuhu..

shabiela said...

ana, umah sha lgsung xde saji.. ekekek.. sbb siap msk trus mkn.. xde simpan2 dah..

Prettylady-ATuL said...

ha ha ha... aku serious je baca ingat makanan apa.. mumula tak perasan tadi.
tudung saji ni yg tahan... yg ropol-ropol, bunga-bunga semuanya skejap je tahan...

Papa meow said...

Dah besar2 anak ko ye
aku pon x prasan...

tambah lg anak2 buah angkat ehehe...

Ana Suzana said...

tulahh..dah besar diorg maknanya makin tua dah aku..ko lg lah..ramai gile anakkk..kalah aku..huhuhu..

Zana said...

suspens betoi..ingtkanmakanan apa tadik..heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...