NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, December 23, 2009

HaPpy HoLiDaY..


Ok..blog akan cuti dr di update sampai hari Ahad..sebabnya skrg ni nak kuar umah dah..nak kuar pun sempat lg buat entry tu..kekekekke..

Kami akan bercuti 3 hari 2 mlm di Cameron Highlands..Dok kat Hotel De La Ferns..senang2 kang saya update story ye..ok..Doakan kami sampai dan selamat kembali..

Jumpa Lagi...


4 comments:

Papa meow said...

wahhh2...
honeymoon lg ka haha

selamat pegi selamat balik ya aminnn

Syikin said...

hepi holiday.. nanti update aktiviti kat sana ya..

aNa SuZaNa said...

Paps meow .. Taja inab gi honeymoon la.. Daku tak leh di panggil honeymoon sbb angkut 3 anak..hehe..dah balik dr cameron pun. Skrg kat kulai umah mertua..

aNa SuZaNa said...

Syikin.. Ada masa kang ana update ye .. Ni mcm nak demam ni.. Huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...