NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, December 31, 2009

Di WakTu PaGi YaNg SuNyi..

Nmpk tak pukul brp tu..?? dekat 2 pg maaa...aku sorang je lom tido..pas nyusukan alisya terus kelaparan...huhuhu..sampai pening pikir nak mkn apa..kalo x mkn kang aku mkn ati berulam jantung lak kang..

Lps alisya tido terus kuar bilik..gosok pakaian keje hubby dulu..sambil2 tu pi dapur sat panaskan air kat cerek letrik..settle je menggosok pakaian terus masuk dapur balik..


Terus kuar kan megi kari..tak minat kari, suka tomyam..tp tomyam yilekkk...huhuhu..hantam sajalahhh..asal dpt cover kelaparan aku cukup..!!


pastu bancuh air halia madu ni..beli kat cameron la..hihihi..elok utk buang2 angin dlm bdn..sape2 yg mudah naik angin pun elok minum ni..kekekeke...


Siapppp....tgh2 lapar ni sume nmpk lazattttt...


Megi togel je..tak kose dah nak tumis bwg bagai.. kurang dr 5 minit aku bedal megi ni..slurppppp...hebat tak..?? kikiki..pastu terus masuk bilik..b4 tido update blog jap..Alhamdulillah..dah tak lapar dahh..

*** aku b4 mkn baca doa tauuuu...huhuhu..


8 comments:

eynda said...

Pepagi ni lapar nampak maggi kosong pun sedap hehe...memang sedap pun...akak pun kekadang masak cam tu jek...

aNa SuZaNa said...

ana suka masak meg dgn bwg dan tomato biji..hihih

Papa meow said...

maggie je
gugur rambut ko nanti

aku siap masak burger tgh2 mlm ekeke

aNa SuZaNa said...

hahaha..tak mkn megi pun rambut gugur gak whatt..hehehe..

hang masak burger..??wahhhh..mesti mkn sama2 dgn anak2 kan..kena masak byk la yee..kikiki

Papa meow said...

x le
utk aku sorang je
budak2 ni mkn nugget ayam je ekeke

aNa SuZaNa said...

hebatnya anak2 mkn nugget..kekekeke

Papa meow said...

klu x nanti dia kaco ehehe

shabiela said...

sedapnya maggie.. kosong pon sodap..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...