NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, December 22, 2009

NaK KeLuaR..TaPi....

Camne ni banggg..cdg nak kuar ikut tgk rumah..
tapi budak2 ni baruuuuu tido..
padahal dah pesan awal2 jgn tido dulu..ptg nak jln2..

Yg si hafiz dgn ain request susu sambil tgk kartun..
alih2 diorg terlelap la pulakkk..

See..lena betul..ni kang kalo di paksa bgn kang mau moody..mulalah melalak non stop smpai sejam..camne..tolongggg...!! huhuhu..


Ni si kakak..pun pengsan dah..
mcm lah aku taruk ubat tido dlm susu tu..biasanya si kakak ni mana de nak tido ptg pun..

Kalo camtu camne nak buat ni..??
Nak snap gmbo rumahh..huhuhu...

4 comments:

Papa meow said...

insyaallah...kalau di jemput pasti datang punya, ok la anak2 aku x leh ikut x pa, tp nanti kena siap tapau utk depa semua muahaha

aNa SuZaNa said...

hahaha..dtg jgn tak dtg..kang bawak je bekalan utk anak2 mu nanti..hehehhe..

shabiela said...

lawo giler umah mu...

aNa SuZaNa said...

uik..citer psl anak2..tetiba mu komen pasal umah lak..kikiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...