NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Sunday, July 26, 2009

WeeKenD KaMi ~ SaBtu ~

Hmmm..ni la pestaim weekend dok umah
Sbb kesihatan budak2 tak memberangsangkan
Segala planning kami tak menjadi..

Awalnya mmg kami semua dah bersiap cantek2
Tp tetiba Hafiz merengek waktu aku nak solat
Buatkan susu dan tak lama pastu dia tertido


Tak sampai hati nak kejut dia..
So ckp dgn HB suruh pi kfc berhampiran
HB tapau kan nasi ayam kfc dgn nugget utk kami

Sementara tunggu HB sampai umah
Aku lyn tenet jap..alisya membuta..
Tetiba ain mengdu pening kepala..nangesssss..

Aku pegang dahi dia..mak aihhh..panass..
bila dia dgr aku ckp bdn dia panas dia pun apa lg
" MAKKK..AIN TAKNAK CUCUK BONTOT "
sambil cakap sambil nanges...


Mcm tau2 je dia aku nak masukkan ubat bontot
Dia tak dapat melawan sbb dia tau xkan berjaya punya
Ain menahan kepanasan bdnnya sampai gigil2..
Tp berulangkali dia kata " MAKKK..SEJUKK "


Aku sambil pujuk dia sambil kesat air mata sdiri
Sbb aku takleh tgk anak aku dlm keadaan begini
Tak sampai hati sgt2...Sedihhh..


Ain nmpk mata aku berair..
dia ckp kat aku..
" MAK...NANTI AIN SIHAT MAK TAKYAH NANGES "
" MAK SAYANG AIN TAKK.."

Lg lah aku nanges tak berlagu..
Aku ambik lampin alisya buat lap air mata aku
Kan aku dah kata aku tak kuat mana
Cptla anak2 mak sihat..huhuhu


Gambar2 ni di ambik sblm aku salinkan diorg baju lain
Buka balik baju cantek..pakai baju biasa je..
sbbnya kami tak jd kuar gi mana2..
bg budak2 berehat kat umah je..



3 comments:

eynda said...

Moga Ain & Hafiz cepat sembuh...susah hati akak tengok diaorg demam panas gini....akak ni suhu anak naik skit pun dah gelabah...

rizan&suzana said...

hari ni nak gi spital bawak diorg berdua ni checkup detail..huhuhu

shabiela said...

sian tgk ain.. berair mata time tdo.. moga cpt smbuh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...