NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, July 29, 2009

SaYa BuDaK HeNseM

Ni gambar ptg smlm..
Time ni kami kat Sg Besar..
Sape tak tau kat mana Sg Besar sila angkat tgn..

Kalo balik sekinchan,
Sg besar ni lah tmpt lepak dan syurga shopping
murah brg2 kat sini..hihihi..

Ops..lari dari tajuk entry
Sape lg nak puji anak sendiri kan..hihi..
Ptg smlm bawak ain dgn hafiz gi sg besar
Gi kfc..tp tapau jelah..malas nak lyn karenah dorg


Time ni alisya aku tinggalkan dgn nenek dia
2 jam stgh wehh aku tinggalkan dia
mak aku ckp adalah dlm 2 kali dia nanges..
haus la tu agaknya..aku dah nyusukan b4 pegi

Tp aku tak tinggalkan susu utk dia pun
yelah..ku sangkakan gi kejap je..hihihi..
siann alisya kehausan...
sib baik mak aku terer pujuk senyap


Saje bawak budak2 ni gi ambik angin luar
kami kat kmpg 2 hari 1 mlm je..
lani time aku taip entry ni dah pun ada kat damansara
oh ye..ain, alisya, hafiz dan Hb tgh lena dgn jayanya..

Fuhhh..amannnn..
tu pasal leh taip entry ni..ekekeke..

Budak bernama hafiz ni pyh tul nak tgk kamera



tu tgh khusyuk main botol air la tu..



Ok..ni entry saje2..hihihi....tamattt..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...