NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Saturday, July 25, 2009

Letih..

Aku tersangatlah letih arini..
Letih sbb mlm td tak cukup tido menjaga anak2
Kejap2 Ain merengek sbb bdn dia panas sgt
Masukkan ubat bontot, stgh jam pastu br dia ok..


Br nak cuba tido , Hafiz pulak merengek
Pegang dahi dia panasss..
masukkan ubat bontot jugak..
sementara nak dpt effect ubat tu dia merengek lg
Terus merengek, nanges guling2 atas tilam


Pujuk bg susu br senyap..
Lap2 bdn ain dgn hafiz guna air asam jawa
Menjerit2 depa kena lap..Alisya..??
Dia pun terjaga dr tido sbb budak2 ni melalak


Apa lg, dia pun join berjemaah melalak..
hambek ko..pening kepala jap..
Tak menang tgn di buatnya..
HB..?? dia ada membantu aku urus anak2


Tp budak2 tetap nak Makkk jugak
Abah dia nak tlg lap pun tak di bagi..huh..
Memilih betul..agak2 la..tgn mak korg ni 2 je
Camne nak urus tiga2 serentak..


Alisya nanges nak nenen..
Ku biarkan je dulu..suh HB timang2 jap..
Tp tak berjaya gak..adehla anak oiii..
Settle lap bdn ain dgn hafiz ku take over alisya lak


Lps nyusukan alisya aku tidokan dia balik
mak aihhh..terang bijik mata dia takmo tido
camne nak tido kalau ain dgn hafiz x henti nanges
Bila aku letak je kat tilam dia pun melalak..


Huwaaaa..aku kuatkan hati..
Bkn apa..aku taknak nanges sekali..hahaha..
sbb aku bkn kuat mana pun..
Aku mudah menanges sbnrnya..


Kang kalo aku nanges, anak2 nanges..
HB lak yg pening nak urus kitorang..ekekeke..
Drama air mata mlm td berakhir jam 4 pg..
Ain dgn Hafiz br dpt lena akhirnya..


Tp aku dgn alisya..huwaaa..
Budak kecik ni celik smpai kol 6 pg..
Aku dpt tido pun lps subuh..mujur alisya lena..





5 comments:

-iLLa- said...

ana,mu housewife kan...sib baik eh..x keje,.kalo x,ssh kan x cukup rehat...xperlaa ana..sementara kecik2 neh..dh besar esok..sng mu ana..

rizan&suzana said...

ha ah ila..ku mmg dok umah je..tu pasal agaknya anak rapat2..wakakaka..takperlah..jd mak ni mmg akan lalui perkara mcm ni..redha je..

eynda said...

Ana...dugaan tu...sabar banyak2....akak lagi la tak sekuat ana....sebab tu anak2 akak gap jauh...pas tu tak berani pulak nak tambah lagi sorang ni haha....takut nak terima dugaan.....

rizan&suzana said...

mekasih kak..ana cuma nak jd ibu yg terbaik je utk diorg..

shabiela said...

ana, sbr je la.. sha pon pernah kena, 2 badik skali nngis ms x sihat.. smpai ku pon nngis gak.. he he.. yelah, esok nk keje, tdo xlena.. dugaan tu.. sib hb xnmpk, lam blk samar2 jer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...