NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, July 31, 2009

RuaNg SaNtai KaMi

Sempoi je kan...
Tak besar mana pun..
time ni kemas la sikit..
tp tak lama bertahan kemasnya pun
pastu sepah dgn mainan..hihihi..

sblm ni pakai sofa 3 + 2 + 1
sofa tu dah sedekah kat kaklong aku
sbb HB beli yg 2 seater je..
so tak le semak sgt hiasan umah..

Yang ada button tu ialah kusi urut
aku sgtla jarang dpt berurut tanpa gangguan
budak2 ni takleh tgk mak dia senang sket..

Toto tu utk budak2 ni baring2
sbln sekali mesti ganti lain..
yg dah pakai hantar dobi..cuci..

Bwh toto tu ada karpet..
tak syok baring atas karpet...
sakit bdn woo..

Even ada tetamu pun aku biar je toto tu
boleh tetamu tu pun golek2 sekali..hahaha..


4 comments:

Some1...somewhere...somehow... said...

kemas umah nampak..ekekek
ana kosi tu nmpk je 2 seater...tp nnt klau nk sarung balik..kedai akan charge 3seater...sbb kosi besar.

Syikin said...

ana......... cantiknya rumah... sangat suka dengan kusi 2 seater itu..kalau ana tak kisah..saja nk tanya...beli kat mana? n brapa K? klau masuk rumah baru nk let go ke bawak skali?ehehe

rizan&suzana said...

kak y..
mmg nmpk mcm 3 seater pun..sbb dia besar kan...tunggu dah uzur la br sarung balik..


syikin
beli kat ikano..nama kedai I LIVING..Rege rm2k++ ... dan kalo pindah nanti angkut jugak..utk taruk kat living hall atas

shabiela said...

cantiknya umah dia.. kemas jer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...