NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, July 29, 2009

MaTa LeTiH..??

Yeeee..mata aku selalu letih
Sbb mmg selalu tak cukup tido..
Tido mmg lmbt setiap hari..

Pukul 3 pg ke atas br boleh lelap
Subuh dah bgn pastu smbg tido balik
Kol 9 pg bgn balik kemas umah dan mcm2 la



so inilah yg saya telan
ni utk elak mata nmpk sembab or ada eyebag
saya telan 2 bijik sehari..
boleh di dapati kat farmasi..



Sekotak ni rege RM80..
dlm tu ada 100 bijik
ada sape2 yg pernah try ke...


2 comments:

Mrs. Aiza (Nis) said...

bagus ke ana benda ni? Pil ke?
kak ingat nak beli lah..mataku pun tak bermaya skrg, tidur lambat, letih.

rizan&suzana said...

bg ana ok..sbb tetiap hari ana telan 2 bijik..1 pg satu b4 tido..
dia bentuk tablet kak..mcm panadol kanak2..ana start mkn lps dpt alisya..sbb tido x keruan..lg2 musim depa demam..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...