NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, July 30, 2009

Hai..Saya AliSya

Akhirnyaaaa....
dpt gak snap gambo dia bukak mata
ni gambo bgn pg td dan belum mandi...



Dia org ketiga bgn slps ain dan hafiz
punyalah lena anak dara ni tido..
terbangun pun lepas dgr ain dgn hafiz buat bising


uik..sengih lak dia..
dah pandai senyum2 bila agah dia..


sory gambo x clear sbb ambik dlm gelap
pulak tu pakai hp murahan ajokkk


Alisya lg 3 hari genap 2 bln
selagi masih demam x dapat le nak injek..huhu


apa yg di pandang tu..ohhh..pandang kaklong ain ye..


muka sape ntah dia ni...masih br lg kan..
tunggu umur 3 bln baru nmpk kot iras sape..


hahaha..saya dah mandi..


"makkk..nak berakkk.." abis towel tu kena taikkk..huhuhu


dah siapppp...!!


gegar lg gambo..hehehe..


Tak tau brp dah berat dia
Tp biasalah..anak pompuan x berat mana pun
bkn mcm baby boy..semangatttt..hihihi..



2 comments:

Mr. and Mrs. Mokhsin said...

mak aihh...debab nyer alisya..baru baper bulan yer? macam ain kecik2 dulu jugak...tombam,hehehehe.

rizan&suzana said...

alisya br nak 2 bln kak ja..2 hb ni genap le..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...