NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, July 24, 2009

CanceL HoLiDay

Memandangkan hafiz lom baik dr demam panas
Maka dgn ini kami batalkan je percutian ke Cameron Highland
Tgk la mggu dpn lak mcm mana..huhuhu


Bukan pe, risau hafiz meragam je..
Dah la perjalanan ambik masa 3 jam stgh..
Hafiz ni kalo demam asyik nak dok kat riba aku je


Oleh sbb taknak percutian jd huru hara
Kami cancel je le..sian kat hafiz dan kami sekali..ekekeke..
Kami dah booking penginapan kat Cameron Highland Resort
Mujur boleh cancel..sbb booking by phone je kan..kalo kad kredit rugi woo..


Hafiz..cepat sembuh ye nakk..
Leh kita gi jalan2..Oh ye..mlm kang nak gi midvalley
HB ajak pi sana sbb nak redeem point kad kredit..hihihi..
Ok daaaa...



2 comments:

eynda said...

Better tunggu Hafiz sihat betul2...kesian dia tak enjoy percutian nanti...

rizan&suzana said...

tu la pasal kak..bkn dia je kang tak enjoy..dgn kami2 sekali ni kang yg pening pale..huhuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...