NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Sunday, July 12, 2009

SaBaH ParT LaSt

Dah tak larat nak upload byk gmbr
penatttt...hehehe..
okeh..lyn jelah gmbr2 ekk..

ni pintu masuk bilik ni..


ni ruang santai kat balkoni..sejuk mata memandang..





ni katil dia yg empuk..sofa bed pun ada..





hafiz terbaring kepenatan..


tido lena si bujangku..sejukk wehh..


si kakak yg sokmo tido lewat..





hafiz kena kurung kat babycot..tp jd tmpt main je..
dia tido dgn kami gak kat katil..


ni breakfast kami..suh hantar kat bilik je..
malas nak gi restoren sbb budak2 sakan tido lg..
tp mak aihhh..rege mahal nak mamposss..


ni MIL ku..hehehhe..


ni la HB ku yg ala2 nak sengih tp xmenjadi..ekekkekeke..


ni la husband Mil ku..yg kami panggil pakcik..


si bulat yg xreti dok diam time mkn..
jenuh nak lyn karenah dia ni..


menung apa tu yang oiiii...!!


sape nih..??hehehehe..


gigih nak potong kuku hafiz..
dia penggeli sket bila pegang kaki dia..


mesyuarat 3 beranak..


ni nanges sbb ku sakat dia..hahahhaha..


hobi dia mmg menjahanamkan hp..huhuhu


posing sakan anak dara nih..


opssss..terlebih sudaaa..




SEKIAN........

7 comments:

eynda said...

Ya Allah...macam kanak2 ribena je mak budak nih! Comel!

Ana...best la tempat percutian ni....nanti nak tunjuk kat hubby...akak nak bercutiiiiiii...uwaaaaaa......

neisya said...

eynda...memang pun....comel lote je ana ni....

cantik tempat tu ana...best no..:)

Mr. and Mrs. Mokhsin said...

ahahaha...paling sker tgk si hafiz nangeh...cute laa....ekekek....

rizan&suzana said...

kak eynda..
cantek kak tmpt tu..cuma tang mkn jelah yg mahal..air milo segelas pun dlm rm25..huhuhu..


kak neisya..
bestttt..cuma mungkin xkan ke sana lglah kot..nak test pi tmpt lain pulak nnti..


kak jannah aka zanariah..
suka tgk dia nanges..hahaha..

dianaibrahimali said...

budak sekolah mana nih bw lelaki anak bagai pi holiday.....wawawa....dik...spm bila?????

rizan&suzana said...

manyak le budak spm..ekekek..dah tua dan bangke...wakakaka..

shabiela said...

ana, lucu ms mu ptg kuku hafiz.. geli dia ek.. he he.. mu ni mcm adik badik jah.. ha ha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...