NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, July 29, 2009

KhaSiat KuRma NaBi


Kurma nabi ni mmg ada dlm simpanan..
Sbb baru2 ni kan Mil ku balik umrah
Setiap hari aku akan mkn 7 bijik..

Mkn nya waktu pg selepas subuh
Tu time yg aku buat ye..
Kalo org lain nak mkn kol brp pun xkisah

Sblm mkn aku akan baca :

Bismillah
selawat 3 kali
fatihah 1 kali
niat dlm hati utk apa..

Aku mkn ni dgn niat agar susu bdnku sentiasanya byk
Alhamdulillah.. Susu bdn ku sentiasa cukup setakat ni
Sampai basah lencun kalo alisya tak nyusu..

Susu byk sama mcm dlm pantang..
So pada sape2 yg ada kurma nabi, boleh amalkan
Kalo minum air zam2 lepas tu lg elok..
Ok..tu ilmu utk di kongsi hari ini..
Sekiann..



2 comments:

Mr. and Mrs. Mokhsin said...

owh...saya suker betul makan kurma nabi nih,mahal skit tapi tak kisah sbb sedap dan sgt la berkhasiat kan?

rizan&suzana said...

betul tu kak..tp ada jual ke kurma tu kat sini ekk...ana hrp stok dr org bwk balik mekah je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...