NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, December 21, 2011

KeNduRi KaWeN SeKiNcHaN : PaRt LaSt

Lebih kurang kol 12.30 tghari pengantin pun sampai.. mujur cuaca baik masa ni walaupun langit dah mendung..


Pengantin pertama yg sampai di pintu gerbang.. abg aku dan kakak ipar baru aku..


Di ikuti pulak dgn adik lelaki aku dan adik ipar aku..


Bergambar dulu sblm pergi ke tempat mkn beradab..

Amboiiii.. sampai2 terus mkn ye korang.. manyak cantekkk.. hehehe.. tp mmg pun kena gi situ terus sbb mana de pelamin utk bersanding bagai..


Berjalan melalui tetamu yg sedang melantak dgn jayanya.. hehehe.. masa ni lah byk mata tertumpu ke arah pengantin.. glemerrr korang.. muehehehe..


Sila berdiri tegak dan menyanyikan lagu negaraku sblm makan.. nyanyi kuat2 yee... errr acah aje.. hahahhaha..


ica yg back mood sbb maknya takmo dokong dia.. cian budak kecik ni..




Masa utk mkn..

Masa ni agak kelam kabut sket sbb kecoh kusi nak duduk tak cukup.. mmg kami sediakan 44 biji kusi je utk kedua2 family pengantin mkn beradab.. selebihnya sila ke khemah luar.. mmg ruang adalah tidak cukup.. huhuhu


Mkn kontrol2 mcm biasa.. kalau korang nak tau, abis je majlis diorang ni bantai mkn lg sekali sbb lapar.. kahkahkah..


Seronok aku tgk abg aku ni, akhirnya ada gak org dpt jaga dia, mkn pakai dia semua.. takdelah hari2 beli nasi goreng kat luar, masak megi je kejenye....

Dah ada bini ni teratur sket hidup dia.. diorang ni di jodohkan atas pilihan keluarga.. apapun tahniah utk abg dan kakak ipar aku.. moga korang cpt2 timang cahaya mata..


Bergmbr bersama rakan2 yg dtg..


amboiiii..




Aku pun nak gak bergambar.. hehehe


Kek ni aku tempah dgn kawan aku yg dok kat manjalara kepong.. kek ni mmg sedap.. sape2 yg nak order leh jenguk blog dia : INHOUSECAKES


Tingkat bwh sekali kek red velvet..


Tgh2 dia lak kek choc indulgence.. sgt sedap..


yg ni kek tiramisu..


Sesi yg budak2 tunggu.. memasing sibuk nak mkn kek termasuk aku.. hahaha..


siap ada pengantin yg tertido2 lg tu masa potong kek.. haihhhh...


Mamam time.. sian korang.. dpt mkn sket je.. kitorang je yg melantak lebih.. hahaha

Family hubby aku ada dtg jugak.. mekasih byk2 sbb sanggup turun dr jauh tu.. terharu..

Tp masa kakak hubby aku dtg, ica adalah sgt moody.. melalak all the time.. ngantuk kot.. pastu perut dia lapar sbb lmbt mkn.. last2 tetido masa aku nyusukan dia.. tak sempat dia nak mkn nasi.. cian ica..

Walaupun majlis kawen dah selesai, tp keje2 rumah masih byk yg lom selesai.. gile byk tugasan yg menunggu.. semua kena buat keje termasuk pengantin.. sama2 bersihkan umah, cuci periuk/pinggan bagai, mcm2 lg le nak di buat..

Apapun Alhamdulillah, semua selamat berjalan dgn lancar walaupun penat itu mmg tak terkata.. lebih2 lg mak dgn abah aku, sampai sakit2 betis diorang sbb asyik buat keje..



5 comments:

DeQWa said...

SELAMAT PENGANTIN BARU UNTUK ABANG & ADIK KAK ANA...

"CT CoMeL" said...

kak...adik ipar akak tue kwn abg ipar kiter...hehehehe..samer2 jage exam mase spm semalam...abg ipar kiter ketua pengawas adik ipar akak penolongnyer...

ayeesha anna said...

meriahnya wedding.

Si PeNcOrEt said...

salam..keciknye la dunia..i'm 1 of ur silent reader
selalu gak open ur blog
surprisingly..ur new kak ipar adnin is used to be one of my school mate
memang dia ada ajak gi jugak kenduri umah dia aritu
patutlah tgk mcm kenal...
dah lama xjupe
since lps spm
anyway congrats

Ana Suzana said...

Nmpknya adik ipar dgn kakak ipar di kenali rupanya.. Hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...