NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, December 14, 2011

HaDiaH aNNiVeRSaRy

Hadiah ni aku dpt isnin lepas..

Masa tu aku tertido kat sofa dpn tv.. maghrib2 leh tertido lak.. haihh.. letih sgt kot masa tu.. tak sedar encik suami balik dr keje pulak tu masa ni..

Tau2 je ada org kejut aku suruh bgn.. baru celik mata dan buang taik mata sket2 (kahkahkah), tetiba hubby hulur paper beg dgn ucapan

"nahh hadiah.. ni utk awak .. hadiah anniversary"

Aikkk.. anibeseri dah lama dah berlalu.. tp kot ye pun ayat tu kasi jiwang la sikit ye bang.. ekekeke... byk cekadak lak aku kan.. dah kasi hadiah tu bersyukur jelah.. hehhee..

Tp mmg masa anniversary tu kami tak pi mana2 pun.. just aku dok umah masak best2 je.. dan hadiah mmg aku tak mengharapkan apa2 sdgkan aku pun tak belikan dia apa2 hadiah..

Kalau belikan pun sah2 aku mintak duit dr dia jugak.. kahkahkah.. walaupun dah berlalu anibeseri kami, tp hubby belikan jugak hadiah utk aku..

Mekasih ye encik suami.. terharu sgt2.. aku tak mampu nak kasi apa2 melainkan kasih syg, masak best2 dan jd isteri terbaik je utk dia..

Apa di dlmnya..?? korang main jelah teka teki.. yg pasti aku takkan tepek kat sini.. muehehehe.. biarlah korang tgk pembalutnya sahaja..

Tak pun korang tgk je DVD kat belakang tu.. nmpk tak koleksi DVD citer korea aku yg satu tu.. citer feveret sampai bila2.. Boys Over Flower.. pheewittt..


Ohhh ada yg kata aku mcm heroin dlm drama tu.. geum jan di..

Muahahaha.. perasan kannn.. aku tak kata, org yg kata.. wakakaka.. dah dahhh.. kang ada peminat korea yg marah lak kang.. perasan bebenor mengaku heroin korea.. jauh punggung dr api.. ekekkeke..



11 comments:

illa said...

Perfume kot..tak pun jam tangan..betul tak??

Bonda Adam said...

ala..bg le clue ana...

Siti Rohaida Binti Azman said...

Wah bestnyer boy over flowersss.... saya suka jandi n lelaki hensem yang rambut panjang tuh....CDnya mahal bangettt

adarnadzmie said...

best dpt adiah yer ana... cerciter apa tu...hehe

My Aisy said...

hehe...aah lah ada iras2...hehe

Mokteh said...

bestnya dpt present. saya suka my princess...hehe

PINATBATE said...

Ehhh!! BETULlah Ana..muka heroin tu mcm Analahh...betul ni!!tak gurau punya

azza said...

xsabar nk tahu apa hadiahnye...mesti best

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

semoga ana bahagia & gembira selalu dgn kehidupan anak & keluarga..aminnnnnnnnn

Frau Azmir said...

salam kenal, semalam try resipi tiramisu from your blog, wow menjadi and sedap betul! thanx sbb share :)

faizul badri said...

Kalau jam tangan menjadi pilihan hadiah, saya cadangkan beli jam tawaf @ jam terbalik....
Cantik sedondon dan bagus tuk kesihatan kita....
http://muslimchoices.com/?p=jam_tawaf_tali_kulit&s

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...