NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, May 12, 2011

MaKaN MaLaM KaMi..

Arini lauk simple2 je utk dinner.. sayur pun malas nak masak.. cukup 3 lauk sudah..!! hehehe..

Ehhh jappp.. 4 lauk sbnrnya.. tp aku hidang 3 je sbb satu lg lauk tu anak2 aku punya.. lauk anak2 aku arini ayam masak lemak.. hehe..


Aiseymennn... sepah lak kat tepi2 tu.. kuikuikui..


Cara hidang mcm nak mkn ramai2 lak.. padahal kami laki bini je yg dok ngadap mknn pun.. anak2 aku dah bg mkn awal2 dah.. so diorang takkan kacau kami mkn lak.. berani arr kacau.. siappp..!! muahahahha


Alamak.. nasi lupa nak kaut lak.. ngeh ngeh ngeh..


Lauk pertama : sambal sardin.. amboiii.. berenang2 ikan sardin tu dlm lautan minyak ekk.. dah 3 kali panaskan lauk ni makin timbul byk minyak lak.. kurang asam punya minyak..!!


Lauk kedua : ikan sepat masin + bawang + cili goreng .. ni pembuka selera mkn ni..


Lauk ketiga : asam pedas ikan jenahak yg aku gigih masak kol 12 tgh mlm td.. haaa, ada pun terung dlm tu.. so kiranya ada gak la lauk sayur kannn.. kah kah kahhh..

Okey... jemput mkn semua..





10 comments:

aiNa MardHiaH said...

yummy!! sedapnye kak.
dh mkn td.rs mcm lpar balik jer. ngeh3

ibu syafiq said...

yg sdp skali ikn sepat masin.lama x mkn...nk ckit...hehek...

Yan said...

sedapnya sepat masin tuuu...
akak pun selalu buat cam tu..terbukak selera kami semua.

CeqGu said...

orang berpantang tengok lauk apa pun terliurrrrrr...tapi kalau akak dah habis pantang pun rasanya tetap terliur hehe...nampaknya balik shah alam ni ana kena jamu akak makan masakan ana hehe

farah fauzi said...

cantiknyer dining akak...hihi...klu saya lauk tak bykpun tak per janji satu family makan ..itu dah meriahkan...hihihi

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

hsbd ila mmg suka sardin

Shahayu said...

wah..romantik ar makan dua orang jer... cam candle light dinner lak..tinggal lilin jer tak pasang hehehehe...

mamaqari said...

wow..menyelerakan...

AiDa AzRyN said...

ayam masak lemak?huaaa.. tetiba aida lapo ni.. huhu.. :P

Ummu Syifa said...

cantik umah akk..

habis ke lauk tu kak..?hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...