NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Monday, May 23, 2011

BuaH HaTi PeNgaRaNg JaNtuNg

Lupa nak cite siku ain yg luka tu dah sembuh dah.. dah bercantum balik dah kulit dia.. lama gak nak recover sbnrnya.. 2 mggu gak la baru aku berani suruh dia bengkokkan tgn..

Masa mula2 nak suruh dia bengkokkan tu, sampai menanges2 tau ain sbb sakit katanya.. dia sungguh2 nak luruskan aje tgn dia.. tp aku bangkang..

Aku ckp sampai bila nak tgn luruss aje.. kang susah nak panjat tangga slide, nak naik beskal.. nak main buaian.. nak pakai baju.. nak solat.. kena psiko sket budak ni..

Last2 dia dgr ckp aku.. memula aku suruh bengkokkan sikitttt je dulu.. jgn terus bengkok, takut terbukak balik gam tu kang.. berkerut2 dahi ain menahan.. aku tak taulah dia sakit atau buat2 mcm sakit..

Tp tgk drpd luka tu mcm dah kering sepenuhnya.. mungkin dia trauma je lg kot.. sikit demi sket aku bengkokkan siku dia.. sampailah boleh bengkok sepenuhnya baru aku puas hati.. hahahha, tak penyabar sungguh aku ni kan..


Akhirnya berkat berlatih dlm masa 10 minit, dia berjaya bengkokkan tgn kiri dia mcm dlm gmbr kat atas ni.. dia bukan main seronok lg tau...

Yelah, dah 2 mggu tgn asyik keras kejung lurusss aje.. sekali bila dah leh bengkok mcm tu terus dia hepi gile..


Siap posing lg tu tau..


Ni gambar2 ni aku snap seminggu sblm bercuti kat redang ye.. so reward bila tgn dia dah baik ialah bawak dia pi bercuti.. dan kami pun leh bercuti sama.. hehehe.. tu psl kami tetiba je gi redang tu..


Dan skrg dia dah 100% pulih dah.. lega sgt2.. Alhamdulillah..


Ni pulak cite pasal budak kenit ni..

Td pas hantar kakak dia kat sekolah, aku tak terus blah.. malas nak pi giant atau jusco.. so lepak ajelah kat parking dpn sekolah ain jap.. saje kasi ica cuci2 mata tgk kete2..


Sibuk cucuk semut itam ygb dok berlegar2 kat situ..




kira kete lalu lalang.. yg dia tau nombor 1 dgn 2 jelah.. kekekke


























Banyak snap gmbr ica ajelah.. sebabnya yg apis tidooooo..


Ni ha budaknyeee... pengsan abissss...





20 comments:

Ijah EmoTemo said...

wah , ain dah baik ye :) alhamdulillah.

comel la ica pki baju kurung :)

zih@n said...

cute je ica ni..=)

yana halim said...

alhamdulillah ain dah sihat...
kamera x berambik lagi dr kedai...kalau tak, byk tempek gambo anak2 jugak. hehe..

misya said...

alhamdulillah dah baik ain tu yer.cute betul la ica,nak jugak dia pakai baju kurung,kalau anak sya huhu xnak sampai sudah

Zana said...

alhamdulillah siku ain dah baik...ica comey la pakai baju kurung pink tu...gerammmm

Niqa Azizan said...

comel nya ica..mcm nak cubit2 ja pipi tu..hehehe

@e_da said...

alloloooo comelnya si kecik pakai baju kurung.. rasa nak geget2 jek.. gerammmmmmmm

Mamaleesya said...

Jom mama nak ajak memeriahkan contest mazlina mama harith.

http://diarialeesya.blogspot.com/2011/05/styloscarfss-1st-giveaway-manis.html

Mamaleesya said...

Jom mama nak ajak memeriahkan contest mazlina mama harith.

http://diarialeesya.blogspot.com/2011/05/styloscarfss-1st-giveaway-manis.html

Mamaleesya said...

Jom mama nak ajak memeriahkan contest mazlina mama harith.

http://diarialeesya.blogspot.com/2011/05/styloscarfss-1st-giveaway-manis.html

Mamaleesya said...

Jom mama nak ajak memeriahkan contest mazlina mama harith.

http://diarialeesya.blogspot.com/2011/05/styloscarfss-1st-giveaway-manis.html

Cik Puan Axa said...

comeynye ain!suke nengok.ica pu comey pakai baju kurung.apis pun comei.suma anak akak comei2 belaka :D

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

suka ain bila tangan dah sembuh yer...baguss...

ica sgt comel berbaju kurung...pink lagi...cuba kalau rambut panjang...mesti cun habis... rambut halus jer mcm anak izan si adelia...heheh

apis....penat sungguh nampaknya... panat main game yer...heheh

AiDa AzRyN said...

comel2. hehe. ;)

farah fauzi said...

comel ica bila pakai baju kurung...kiut miut...

Ya ALya said...

terselit gambar pompuan mana kak dalam entry akak ni......ada gambar ain,ica n apis,tapi ada gambar pompuan tu sape lak ka...?

eila said...

alolo...comey sggh si kecik 2....

Ujang9897 said...

wah....!!

comelnya..

suka suka suka..=)

Yan said...

Comelnya pakai baju kurung pink. so sweet.

Shahayu said...

suka tengok ica pakai baju kurung..ayu sangat..comei jer cam mak dia...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...