NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, March 31, 2010

PaRt LaSt : HouSe WaRMiNg

Sbnrnya byk gmbr yg aku snap utk letak kat part last.. tp memandangkan aku terdelete la pulak gambar2 tu, maka aku terpaksa pinjam gmbr2 ni dr kamera kwn2 aku.. diorg ni sume blogger gak..


Ni suami aku sdg sembang2 dgn suami kwn2 aku.. apa lah yg di sembangkan sampai berkerut2 muka tu ekk.. ke sebab cuaca panas..hehe..


Suami kak eynda(tgh) dan suami diana(kiri).. laki aku korang dah tau kan mana satu..


Muka puan rumah yg kak eynda snap...dah selebet dah muka masa ni.. yg baju coklat tu anak kak eynda..dia suka sgt dgn alisya..


Tgklah, siap cuit2 pipi alisya lg tu.. kak eyndaaaa, hannah bg hint tu.. kekeke


Kak eynda yg cun dan aku yg serabai..


Posing beramai2.. ni lah geng yg dah rapat lama di alam maya.. bermula di Forum Cari sehinggalah di alam blogger kami tetap bersahabat.. moga kita tetap bersahabat sampai bila2..


Si hannah dah melalak masa ni..miahahaha..


Korang tgk ye, aku sbnrnya hari majlis tu nak berpakaian serba oren dan sedondon dgn hubby, tp hubby aku tak mau.. dia kata oren tak sesuai dgn dia, mcm menyerlah sgt gitu..

Baju yg aku pakai tu pun baju adik pompuan aku masa nikah bln 11 thn lps..sape yg ada baca entry majlis adik aku kawen tu mesti dpt cam baju ni...aku pinjam dr dia semata2 nak sama tema dgn khemah la konon..kikiki..

Tapi satu je tak kena dgn aku masa tu.. habit aku yg amat payah nak di buang.. baju dah cantek dah.. tapiiii...

::
::

::

::

::

::

::

::

Aku berkasut sport..wakakaka.. ni kawan aku la ni curi2 snap gmbr kasut aku.. hahaha.. aku tau, ramai yg ketawakan aku masa majlis tu termasuk sedara mara aku dan mak mertua aku.. tp aku ttp nak pakai jugak kasut ni.. selesa nak bergerak.. hahahaha..

Oklah.. tamat dah cite house warming.. yg pasti tiada pembaziran mknn masa tu sbb semuanya spt yg di jangka.. lega sgt majlis berjalan dgn sempurna..

Yg kekurangan hanyalah dr segi layanan, aku tak dpt nak agihkan anggota bdn aku utk layan tetamu sana sini.. maaf sgt2 pada yg tak terlayan tu ye.. huhuhu


6 comments:

IdzaLia said...

hihi.. lawak lah kak ana ni.. baju dah cantik cun melecun tp kasut sport lak.. tp apa yg penting keselesaan kan.. (^__^)

aNa SuZaNa said...

idzalia..
bg akak ianya kebiasaan..sblm ni pun prnh terpakai kasut sport dgn baju kurung masa jln2 kat klcc.. sungguh tak perasan tau sbb dah biasa dgn kasut tu..huhuhu

AISYAH HANI said...

bikin spoil je tang kasut sport tu... Agaknya Ana senang nak lari sana sini kot masa kenduri..heheh

aNa SuZaNa said...

aisyah hani..
yup..senang nak berlari bila dgr anak kat umah melalak ke hape ke..kekeke

eynda said...

Suka part last tu...sempoi jek :-D

aNa SuZaNa said...

hahaha..tu lah satu2nya kasut kesayangan ana..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...