NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, March 26, 2010

DaPaT aWaRd

Buat Trex..thanks akak ucapkan sbb bg akak award.. awat tak kasi akak duit je terusss, kan senangggg.. bank in je kat mebeng akak..hehe..

Nak bg award kena ikhlas laa... ni takkk, kena syarat la pulakkk.. takpelah.. kena lah aku memenuhi syarat yg di tetapkan.. kang kena pulang balik award tu lak kang..


Ni undang2 dia :

1. ucap timakasih dan link kan org yg bg award tu.. - dah buat dah yeee..

2. Pas lg kat 15 org.. - aku nak bg je pada yg baca entry ni dan yg lom dpt award ni lagi so sila ambik ye.... risau aku sbb mesti ramai yg dah dpt..

3. cntc diorg yg kamu bg award tu dan habaq yg depa dpt award..

4. senaraikan 7 perkara ttg kamu :


Ni jawapan utk no. 4 :

1. Pemakan.. korang pun tau aku kuat mkn.. tp best sbb berat menten..hehe

2. Pemalas lipat kain.. sib baik laki aku belikan hanger byk2.. so kurang sikit kain2 yg nak di lipat.. hahaha.. bilalah nak wujud mesin lipat kain ni ekk..??

3. Pengemas.. sejak pindah umah baru ni makin rajin aku kemas.. hari2 tido lewat.. paling byk keje yg aku buat ialah vakum dan basuh pinggan..

4. Penyimpan perasaan.. mudah simpan perasaan, kalo merajuk mulalah muncung tu panjang sedepa.. diammmm je taknak bercakap.. angguk2 geleng2 jelah.. hahaha..

5. Pemarah sket2.. aku bkn la garang sgt, tp kadang2 garang gak.. nak2 pulak ain dgn hafiz hari2 bergaduhhh je.. biasalah budak2 kannn, tp kdg2 angin puting beliung aku dtg tetiba.. ikut keadaan la kannn, bkn nak meroyan tak tentu psl..

Tgh aku taip entry ni pun aku baruuu je pas marah hafiz.. dia main baling2 menan.. memekak la, kang alisya terbangun lak dari tidoo.. grrrr..

6. Penyopping.. aku sgt suka shopping online.. shopping barang2 budak la best.. utk diri sendiri pun ada gak.. cuma kdg2 jelahh.. So abg, sila jeling2 kalender ye.. dah nak hujung bln dah ni.. hehehe

7. Pemenat.. aku sbnrnya penat nak taip panjang2 dah.. cukuplah jawapan ni ye..hehe..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...