NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, March 05, 2010

MaK BuSy ... aNaK TiDo.. HeHeHe..

Ni baruuuu je snap.. tgh aku bz sgt2 mengemas umah ( tak abis2 lg mengemas ), tetiba Ain jerit cakap hafiz tido.. sib baik bgtau.. bkn ape, budak ni tido lasak.. kang jatuh tergolek lak.. huhuhu..


Syok tido atas bulu2.. comfy je rasa...


Bgn awal sgt pg tadi, tu yg tido ptg pun awal sgt...


Terus aku angkat dia masuk bilik.. sgt penat woo turun naik tangga skrg ni..

Ok.. ni entry permulaan sempena umah baru masuk tenet..kikiki.. sorrylah tak hapdet semalam.. penattttt... asyik nak tidooo je kejenye.. miahahaha..

Ok..jumpa lg next entry ok..


14 comments:

Ena said...

Alahai ciannyer..sampai tertido yeh!!.. nampak lena sgt hafiz tido..

hans said...

ana... ms hans bukak blog ana ni, ofismate hans tgk.. dia ckp muka baik jer hafiz tido.. hehehe
pastu hans ckp.. tu time tido tapi hafiz ni kuat nangis hehehe...

nway... cpt2 upload pic rumah yea & story yg lama tpendam tu... hehehe

ana said...

amboi bestnya landing....comel la hafiz ni....!!!

eynda said...

Tak sabar nak tau citer pasal rumah ni...dengar citer nak masuk majalah ek..hafiz pun letih kot rumah sekarang dah 2 tingkat...jauh tu dia nak kena menapak hari2 :-D

aNa SuZaNa said...

Ena..
penat main turun naik tangga kot..kekeke

aNa SuZaNa said...

Hans,
hahaha.. ye betulll.. hafiz kalo nanges mak aihhhh..beracunnn.. ssh nak benti nanges..kikiki..

nak gmbr rumah ye,.. umah masih lg touch up2.. so nanti ana apdet sket2 ye.. masih ada beberapa penambahan yg kami nak buat kat umah ni.. =)

aNa SuZaNa said...

Kak neisya..
tu port yg dia paling suka tu..

aNa SuZaNa said...

Kak eynda..
ha ah.. tp tak tau keluaran bila.. tp nanti diorg dtg snap pic lg sekali sbb aritu diorg dtg mengejut.. so umah lom byk decoration lg..huhuhu

Some1...somewhere...somehow... said...

kikiki...pic 3 tu mcm anak kucing...
cute je

tricksrex said...

haha tido atas bulus2 memang sedappp

aNa SuZaNa said...

kak y,
ha ah la..mcm anak kucing tido..kekekke

aNa SuZaNa said...

trex.
semacam je bunyi ayat..ekkekeke

IdzaLia said...

sedapp dia lena tu.. mimpi apa agaknya tu.hihi

shabiela said...

lena nya dia tdo.. best2.. atas bulu2.. heheh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...