NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Saturday, March 27, 2010

aWaRd daRi aLya

Buat alya , thanks ekk akak ucapkan.. hehe.. tak sangka kita berjumpa di alam maya semula walaupun berkurun dah tak jumpa kamu..

Cayalah org sekinchan..!! hehehe.. pada yg tak tau, alya ni satu sekolah menengah dgn aku dulu.. dah tentulah aku senior dia sbb dia ni kwn adik aku.. hehe.. tak sangka skrg kita bertemu di alam maya.. jd blogger lak tu.. hehe..

Apapun teruskan berblogging ye.. dan aku lak nak hadiahkan award ni pada semua followers yg lom dpt award ni lagi.. ambik jgn tak ambik.. blog aku kan ada cctv, so aku tau sape yg jenguk.. hehe..

2 comments:

Alya said...

hehehe...nasibla ada alam maya ni kak,kalu tidak sampai ke tua la tak dapat nak tahu perkembangan kan kak...semoga ukhwah yang terjalin kembali ni berpanjangan hendaknya,dan kalu korang nak tahu kak ana ni otak dia gila2 sikit n suka buat lawak....

aNa SuZaNa said...

adehhh...kena pi jumpa pakar otak pasni...kekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...