NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Monday, March 29, 2010

KeJe YaNg AkU BuaT SeKaRaNg

Dah lama dah aku nak siapkan mende ni.. tp selalu sgt tertangguh2.. sbb adaaaa je keje lain yg aku nak buat.. so mlm ni aku ambik masa jap utk settlekan sket2 mana2 yg sempat..


kat umah ni ada lebih kurang 70 suis semuanya.. fuhhh.. so aku di tugaskan oleh laki aku utk melabel semua suis2 yg ada.. sbbnya kami sendiri sampai skrg pening nak hafal suis tu utk apa dan suis ni utk apa..hehehe..


Ni sebahagian yg siap..baru tingkat atas.. tingkat bawah lom lagi.. huhuhu


Ni mesin yg membantu aku wat keje melabel2 ni..


Pas taip terus print dan tampal kat suis.. settle masalah.. yihaaa..


11 comments:

IdzaLia said...

label kak jgn tak label... hehe

ana said...

ala senang bangat....hihihi...

ana, nnt bagitau bil elektrik sebulan brp ek...

SuriYati said...

senang nye..ade mesin tolong...ekekekek

Ain said...

nasib baik ada mesin, senang la sket kerja kan....

-iLLa- said...

senang kn ana pakai neh...ku suka maen2..godek2..ekkee

aNa SuZaNa said...

idzalia..
tak abis pun lg keje melabel..byk sgt suis wooo..sambung lenkali la pulak..kekekke

aNa SuZaNa said...

kak neisya..
kami sendiri berdebar2 kak nak tggu bil letrik ni..huhuhu

aNa SuZaNa said...

Suriyati..
sib baik ada mesin..kalo kene tulis sendiri lagi jenuh wooo..

aNa SuZaNa said...

Ain..
tulah, kalo takde mesin lglah malas nak label..hehe

aNa SuZaNa said...

illa..
ana pun suka gak main2 mende alah ni..tp bila hubby ku tegur jgn buek main terus tak main dah..hahahah

eynda said...

Banyaknyer suis hehe...akak tak kira lagi ada brape suis :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...