NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, March 05, 2010

GiLiRaN AiN LaK TiDo

Tajuk ntah hape2 kan..ekekke.. ntah knp mood tido tu melampau2 lak arini.. cuaca pun syahduu je.. jemur kain dr pagi smpai ptg tak kering2..huhuhu.. terus guna dryer je pastu..

Nmpk tak ain kat mana?..kat tepi meja tu ha dia tido.. terus aku ambik bantal letak tepi kepala dia..takut terhantuk meja je..ambik jugak karpet bulu2 letak tepi badan dia.. kang kena lantai kang kesejukkan lak kann.

Ain sendiri malas nak panjat tangga pi tido kat bilik.. penat wehhh.. kematu kaki kami ni haa main turun naik tangga..miahahaha..

Ok.. cukup 2 entry dulu utk hari ni.. nak snap gmbr dapur sat sbb orang dr Majalah Dapur pulak nak wat shooting. tu pun kalo diorang rasa dapur kitorang ni cun la kan.. :P ...

InsyaAllah, org dr majalah Anjung Seri akan dtg semula utk shooting lg sekali.. utk keluaran bila aku tak tau le pulak..ehehehe..ok.. sok entry baru lg ye..


13 comments:

tricksrex said...

hahaha..
comel2 la sume tido2

mamawana said...

Salam

Anak2 kecil memang begitu. Senang tergolek tidur mana2 sempat landing jer. Kelakar kan...

Papa meow said...

Wahaha...hebat, nk masuk majallah plak ye , good2

Fauzi tepon td, katanya nk amik kucing weekend ni, umah byk tikus. Aku ckp kt dia, enko bila ada kucng ko buang. Dah x da cari lain. Aku ckp lg kalu nk amik le, tp klu x nak jgn buang, bagi aku balik, klu buang siap ko. Lepas tu dia gelak.

ish2 fauzi2

aNa SuZaNa said...

trek..
ahahaha..hari tido je arini.. akak je tak dapek tdo..bz mengemasss je le..

**dan dah start bz main tenet..kekkeke

aNa SuZaNa said...

mamawana..
tulah.. nak kacau tido diorg pun risau.. kadang2 bila kita transfer tempat yg selesa sket dia bgn pulak daaa..cehhh

aNa SuZaNa said...

Papameow..
dia lepak umah aku ptg tadi.. pastu esah ngadu kat aku umah mak byk tikus sekarang ni..

aku ckp la tu semua sbb kucing dah takde.. dulu masa ada kucing tikus pun tak berani duduk wooo..

potet la ni suka buang kucing.. betul la apa yg ko ckp tu.. kalo dia buang kucing tu ko belasah je dia.. kekkee..

mesti nanti ko nanges kan bila berpisah dgn kucing2 tu..brp ekor la mu bg ye.. buat entry tau nanti..

IdzaLia said...

hehehe... tido ke nyorok tu..

aNa SuZaNa said...

Idzalia..
dua2 pun boleh..kekeke

shabiela said...

lawo sofa.. x nmpk ain kt tepi meja tu.. ekekek..

Anonymous said...

wah besarnye rumah. hubby kerja apa? unit trust ke?

aNa SuZaNa said...

sha..
sofa umah mu pun lawo gak ape..hehehe

aNa SuZaNa said...

Cik/Encik Anon..
sila kenalkan diri boleh..???

Syikin said...

ana, berkali2 ko kater penat naik turun tangga kaan... tak pe esok2 dah lali ok la tuh.. tapi yg pasti aku dah merasai penat turun naik tangga ni..huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...