NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, March 10, 2010

AiN OH AiN

Ni dining area.. tempat aku layan tenet pun ye gak.. dan tempat aku melepak sambil monitor pekerja2 wat keje kat luar rumah.. aku monitor dr dlm je sambil tgk cctv.. pintu semua aku kunci..

Tp bkn pasal aku yg aku nak cite.. tajuk pun pasal ain kan, so aku nak citer pasal ain la.. hehehe.. gmbr ni aku baru snap tadi.. time ni aku bz nak siapkan dinner.. maklumlah, kang jap lg laki nak balik..


Tup2 aku tgk ain tido.. kat kerusi makan lak tu dia bantai tido.. tulah, aku dah suruh tido kat bilik tak mau.. sibuk gak nak teman aku masak kat dapur.. ngada2 tau anak dara sorang ni..


Mcm syokk je dia tido, tp risau gak.. kang jatuh naya je..


alololo.. muka budak2 ni kalo time tido mmg rasa kesian dan syahduuu je kann.. tetiba rasa kesian lak bila teringat yg kita marah2kan dia..


Nmpk tenang je muka dia tido..

Nak taknak aku kejut dia dan bgtau yg aku nak angkat dia ke bilik.. dia ni bukan boleh main angkatttt je, kang ngamuk2 lak kalo kita tak minta izin kat dia nak angkat dia ke bilik.. cehhh...

Tgh aku taip entry ni, sume anak2 sedang tido di bilik yg sama.. dan aku pulak jap gi nak sambung masak dinner balik... masih menyempat lg aku buat entry baru di kala sedang sibuk mengupas bawang..kekeke..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...