NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, March 18, 2010

KaKaK JaDi Ju-On

Hai semua... sekarang ni dah bkn tiap2 hari aku apdet blog.. dulu sehari boleh buat byk entry.. skrg dah payah la pulakkkk.. tambahan pulak bila mlm aku kepenatan sbb asyik mengemas umah..

Mana taknya, aku kemas anak2 sepahkan balik.. mkn sepah, minum tumpah, main sepah, jadinya keje aku vakum, vakum dan vakummm je.. kekeke..

Sblm aku apdet cite majlis kenduri lepas, aku apdet cite lain dulu ekk..ehehehe..


Tengoklah gelagat si kakak yg ada masanya amat rajin bantu aku jaga adik2 dia.. tp biasanya malas, hahaha...


Alisya ni kalo takde yg jaga ,mulalah sibuk mengejar aku dgn kusi roda dia tu.. sakit woo kaki tiap kali dia langgar guna mende alah tu.. hafiz pun selalu melalak bila kena langgar jugak..kehkehkeh..


Ju-on mula merayap .. bagusss, mak takyah susah2 mop lantai dah pasni.. cuma nak menyental baju tu dah satu hal la pulakkk..


Aikkk.. awat buat muka camtu..si alisya tu masih sempat jeling kat kamera ye.. dia sebenarnya sibuk nak tarik plastik yg ada mknn ikan kat tepi tirai tu...


Ju-on dah mula keletihan.. hahaha..


Sambung merayap balik..


Akhirnyaaa, ju-on dah tak mampu nak mengemop seluruh lantai.. kahkahkah..
Sekian entry merepek dari aku.. kuikuikui..



9 comments:

♥nrina♥ said...

ju-on yg kiut hehe..

zn said...

salam ana...
penat kan tiap2 hari asik nak kena kemas rumah kan...kemas atas, dia sepah kat bawah...
kemas bawah , dia sepah balik kat atas....
bila dah penat tu mula la nak marah jer kat anak........
hahaha....

Ana Suzana said...

nrina..
ahaha..kalo nangesss, hilang cute

Ana Suzana said...

noor,
tauuu takpe.. mmg mengemas ni takkan kemas ler selagi ebbudak ni tak tido..huhuhu

Ain said...

alahaiii... macam2 aksi ju-on nie

tricksrex said...

hahaha..seb bek alisya x nanges ade ju-on lam umah

fida said...

salam ana,

cantik sangat rumah ana, muda2 dah ada rumah besar n happy family with kids around u..hehehe, mind if u can share with me camana ana dapat pegi sejauh ini di masa muda lagi..tingin nak jadi macam ana, fida cuma ada umah keciks secoet je...

Ana Suzana said...

fida..
mekasih..sume ni hasil kerja keras hubby ana..ana cuma bg sokongan aje.. dan segalanya juga adalah ketentuan dr Allah jugak.. Alhamdulillah,hajat kami termakbul..

fida said...

hubby bisnes ape ana? mind to share with me? nak jugak berjaya cam ana... :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...