NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, February 05, 2010

TaG DaRi KaK EyNda

Adoiiyaiii.. jenuh tau nak melarikan diri dari tag ni.. dulu dah kena sekali dgn iNa, dpt larikan diri.. pastu kak Wyra pulak tag, tp aku buat2 tak nmpk je tag tu.. dan kali ni kena dgn kak eynda lakk.. pasrah.. tp cite pendek2 jugak mcm kak eynda buat ye..


1. First time jumpa ur hubby bila dan kat mana..?
Thn 2003.. dia yg jumpa daku dulu .. kejadian di carrefour.. carrefour mana..?? biarlah rahsia.. perasan ala2 CT sket.. kikiki


2. Love at first sight?
Eeehhhh... tak semudah tu.. jualan kena mahal sket.. miahaha.. lgpun dia yg nmpk aku di carrefour tu.. dia ckp sebanyak 7 kali dia berlegar2 di tmpt yg aku ada.. nak tegur terus x berani katanya..


3. Who is he when the first time u meet him?
Seorang executive IT di sebuah syarikat yg terletak di jln pinang klcc.. dia cite kat aku yg boss dia selalu tak byr gaji.. dan dia prnh ckp kat daku yg dia ni kais pg mkn pg..kais ptg mkn ptg..

Tp dgn selamba ku bls ayat dia " awak ni ayam ke ?" hahaha.. nakal tak aku.. time ni tak jatuh cinta pun lg..


4. How long it takes for him to ask u out of a date..?
Ada ajak dating ke yanggg..?? ecehhh, ayat coverline... mana dee.. dia ni pemalu orgnya.. masa dulu la kannn.. skrg pemalu lg ke..? takde dah kott.. har har harrr..


5. First place dating ?
Kat sawah bendang kampung aku.. bkn berdua ye, tp dgn adik beradikku.. ramai masa ni.. dia join tangkap ikan kat tali air sawah.. dia ni jakun sket dgn sawah padi time ni, hinggakan di petiknya setangkai padi buat kenangan.. hahaha.. lawakkkk2.. time ni pun tak bercinta lg..


6. How he proposed ?
Dia bgtau niat dia yg dia sungguh2 nak peristerikan aku .. dan dia jugak kata time dia sembahyang, dia nak aku yg ada di blkg dia berjemaah sama2.. maksudnya bila dah kawen le..


7. Special Date with your hubby?
28 Nov 2004 nikah dan kenduri rumah ku
5 Dec kenduri rumah hubby kat johor


8. Changes that he asked u to do?
Sila jd matang.. jgn mcm budak2.. tapi dah berubah blm..??kikiki


9. What is about him that u love him so much ?
suami yg baik
seorang abah yg baik
anak yg baik
tak merokok
romantik ikut time2 tertentu je.. hehehe
tak kedekut.. ok, cukuplah tu.. kang dia kata aku bodek dia pulak... kikiki


10. What is about him that u wish he would like change?
daku terima dia seadanya.. cuma berharap la jugak yg dia berani basuh berak anak.. kah kah kah... jgn harappp..!! kang tak psl2 aku kena bersihkan muntah dia lak.. kikiki


11. U will lose ur mind n crack ur head when he?
takde pengalaman lg


12. U will smile thru ur eyes for the whole day when he?
ajak kuar jln2 dan mkn2 sana sini.. kuikuikui..


13. Complete below sentences " my love towards my hubby is a big as .."
lebih dr segala2nya..


saat2 indah bergelar isteri org..
Cuba korang teka aku nanges ke tak masa ni..??

*

*

*

*

*

tettttttttttttttttttt... jwpnnya tidak.. hua hua hua..

Ok.. aku pas tag ni pada yg MEMBACA entry ni.. utk yg blm terima tag ni je ye.. sila buat sbb aku leh check sape yg melawat blog aku.. hehehe.. sekian..



14 comments:

hans said...

sonok bc... tapi... alamak... ayat last yg x tahan tuh... huhuhu 'tag pd yg mbaca entry'...
...erk akan saya usaha kan.. sabar yea... hihih

Ana Suzana said...

hahahaha...
kan dah kena tag.. kekeke.. ana nampak tauuu...!! sila jgn ngelat..

ira said...

lpas saya kawen..saya jawab tag ni..hehehe

Lia said...

sweet nya bila bc cara kenal dgn husband tu.. mcm2 cara nak kenal tu.. hehe

tricksrex said...

hahahaha kes berkecuali..tukang baca je..

Chik Na said...

seronok baca tag kisah percintaan ana :-)

Ana Suzana said...

ira..
cpt kawen.. leh jawab tag.. kekekke.. =)

Ana Suzana said...

Idzalia..
sweet2 gak, tp sila jwb tag tu jugak.. kena jugakkan dr kak eynda.. hehehe

Ana Suzana said...

Tricksrex..
sib baik mu terlepasss.. kekekek

Ana Suzana said...

Chik Na..
akak pun kena tag gak dgn kak eynda kannn.. keh keh keh..

Syikin said...

alamak.. sib baik aku tak baca..aku tengokkkkkkkkk jerk..ekeke

Ana Suzana said...

Syikin..
ana tau mu baca dan skodeng..buktinya mu jenguk blog ku kol 2.42 pm.. hahahaha... ada cctv tau..

Zana said...

alalala...sweetnyeeeee...

Ana Suzana said...

Kak Zana..
haaaa, baca yeee.. daH jwb tag lom ni.. kekeke..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...